FANDOM

Great Moth
  • Japanese: グレート・モス
  • Romaji: Gurēto Mosu
DBT title screen
Attribute

EARTH EARTH.svg

Type

Level

8 CG Star.svgCG Star.svgCG Star.svgCG Star.svgCG Star.svgCG Star.svgCG Star.svgCG Star.svg

ATK / DEF

2600 / 2500

Effect type

This monster can only be Special Summoned by offering "Petit Moth" as a Tribute on the 4th of your turns after "Petit Moth" has been equipped with "Cocoon of Evolution".

Number

057

Other languages

Name Lore
French Grand Papillon Ce monstre ne peut être Invoqué que par Invocation Spéciale en sacrifiant "Petit Papillon" à partir de votre 4ème tour après que "Petit Papillon" ait été équipé de "Cocon d'Évolution".
German Große Motte Dieses Monster kann nur als Spezialbeschwörung beschworen werden, indem du die "Kleine Motte" mit dem "Kokon der Evolution" ausrüstest und im vierten deiner darauf folgenden Spielzüge als Tribut anbietest.
Italian Grande Falena Questo mostro può essere evocato solo tramite Evocazione Speciale offrendo come Tributo "Piccola Falena" durante il tuo quarto turno dopo che la "Piccola Falena" è stata equipaggiata con "Bozzolo dell'Evoluzione".
Spanish Gran Moth Este monstruo solo se puede Invocar mediante una Invocación Especial ofreciendo "Pequeño Moth" como Sacrifício en el 4º de tus turnos despues de que "Petit Moth" haya sido equipado con el "Capullo Evolutivo".

Search categories

Miscellaneous
Special Summon Monster