Yu-Gi-Oh! Wiki
Advertisement
Tourdiche Zoodíaco
Zoodiac Broadbull
ZoodiacBroadbull-RATE-PT-ScR-1E.png
Português Tourdiche Zoodíaco
Inglês Zoodiac Broadbull
Japonês (じゅう)()(しし)ブルホーン
Jūnishishi Buruhōn
Atributo TERRA TERRA.png
Tipos Besta-Guerreira / Xyz / Efeito
Classe 4 Rank.pngRank.pngRank.pngRank.png
ATK / DEF ? / ?
Número 85115440
Descrição
2 monstros de Nível 4
Uma vez por turno, você também pode Invocar "Tourdiche Zoodíaco" por Invocação-Xyz ao usar 1 monstro "Zoodíaco(a)" que você controla com um nome diferente como Matéria Xyz. (Se você usou um Monstro Xyz, quaisquer Matérias Xyz associadas a ele também se tornam Matérias Xyz neste card.) Este card ganha ATK e DEF igual ao ATK e DEF de todos os monstros "Zoodíaco(a)" associados a ele como Matérias. Uma vez por turno: você pode desassociar 1 Matéria Xyz deste card; adicione do seu Deck à sua mão, 1 monstro do Tipo Besta-Guerreira que possa ser Invocado por Invocação-Normal/Baixado.
Inglês
2 Level 4 monsters
Once per turn, you can also Xyz Summon "Zoodiac Broadbull" by using 1 "Zoodiac" monster you control with a different name as Xyz Material. (If you used an Xyz Monster, any Xyz Materials attached to it also become Xyz Materials on this card.) This card gains ATK and DEF equal to the ATK and DEF of all "Zoodiac" monsters attached to it as Materials. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; add 1 Beast-Warrior-Type monster, that can be Normal Summoned/Set, from your Deck to your hand.
Advertisement