FANDOM

Zefraxi, Treasure of the Yang Zing

宝竜星-セフィラ フウシ

Zefraxi Treasure of the Yang Zing CROS
Kana ほうりゅうせい-セフィラ フウシ
Romanizacja imienia Hō Ryūsei - Sefira Fūshi
Tłumaczenie imienia ang. Zefraxi, skarb Yang Zing
jap. Sephira Fuxi, skarb Smoczych Komet
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 1 Pendulum Scale
Typ potwora Wyrm/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1500/0
Kod 21495657
Tekst karty
Pendulum Effect:

You cannot Pendulum Summon monsters, except "Yang Zing" and "Zefra" monsters. This effect cannot be negated.
Monster Effect:
If this card is Pendulum Summoned, or Special Summoned from the Main Deck: You can target 1 "Yang Zing" or "Zefra" monster you control, except "Zefraxi, Treasure of the Yang Zing"; that monster is treated as a Tuner monster this turn, also place this card on the bottom of the Deck when it leaves the field. You can only use this effect of "Zefraxi, Treasure of the Yang Zing" once per turn.

Tłumaczenie
Efekt wahadła:

Nie możesz wahadłowo przyzywać potworów innych niż "Yang Zing" i "Zefra". Ten efekt nie może zostać anulowany.
Efekt potwora:
Gdy ta karta zostanie wahadłowo przyzwana lub specjalnie przyzwana z głównej talii: możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Yang Zing" lub "Zefra", oprócz "Zefraxi, Treasure of the Yang Zing"; podczas tej tury, ta karta jest traktowana jako tuner, poza tym włóż tę kartę pod spód talii, gdy opuści pole. Możesz skorzystać z tego efektu "Zefraxi, Treasure of the Yang Zing" tylko raz na turę.

Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata