FANDOM

ZS - Vanish Sage

ZS-幻影賢者 ZEXAL Servers - Vanish Sage

ZS Vanish Sage PRIO
Kana ゼアル・サーバス-バニッシュ・セージ
Romanizacja imienia Zearu Sābasu - Banisshu Sēji
Tłumaczenie imienia Serwery ZEXAL - Mędrzec Znikania
Poziom 1 Level
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Warrior/Effect
Atak i obrona 500/100
Kod Brak
Tekst karty

If you control a "Utopia" monster: You can draw 1 card. If a monster(s) you control is banished during the Battle Phase (except during the Damage Step): You can banish this card from the field, then target 1 of those banished monsters; Special Summon that target, and if you do, banish 1 monster your opponent controls that has 3000 or less ATK. You can only use 1 "ZS - Vanish Sage" effect per turn, and only once that turn.

When exactly 1 monster you control is banished: You can banish this card you control; Special Summon that monster, then banish all monsters on the field with less ATK than the Special Summoned monster. Once per turn, if you control a "Utopia" monster: You can draw 1 card.

Tłumaczenie

Gdy kontrolujesz potwora "Utopia": możesz dobrać 1 kartę. Gdy kontrolowany przez ciebie potwór/potwory zostaną zbanowane podczas fazy bitwy (nie licząc kroku obrażeń): zbanuj tę kartę z pola, po czym obierz za cel 1 z tych zbanowanych potworów; specjalnie przyzwij ten cel i gdy to zrobisz, zbanuj 1 potwora kontrolowanego przez przeciwnika o ataku 3000 lub mniejszym. Możesz użyć tylko 1 efektu "ZS -Vanish Sage" na turę i tylko raz podczas tej tury.

Gdy dokładnie 1 kontrolowany przez ciebie potworów zostaje zbanowany: możesz zbanować tę kontrolowaną przez siebie kartę; specjalnie przyzwij tego potwora, po czym zbanuj wszystkie potwory na polu o ataku niższym od specjalnie przyzwanego potwora. Raz na turę, gdy kontrolujesz potwora "Utopia": możesz dobrać 1 kartę.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: ZS - Vanish Sage (anime)

Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata