FANDOM

Ten artykuł wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki, dodając brakujące informacje.

Yuto
Yuto ARCV
Japońskie imię ユート
Romanizacja imienia Yūto
Alternatywne imiona Czarny pojedynkowicz, Czarny zamaskowany pojedynkowicz, Ute, Knight-kun
Płeć M
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 7
Talia The Phantom Knights
As Dark Rebellion Xyz Dragon
Aktorzy Manpei Takagi

Yuto to postać z anime Yu-Gi-Oh! ARC-V. Członek Resistance i wcielenie Yuyi z Wymiaru Xyz. Jego dusza obecnie przebywa w ciele Yuyi.

CharakterystykaEdytuj

Yuto zadebiutował jako tajemniczy, zamaskowany pojedynkowicz atakujący Leo Duel School. Jak się później okazało, Yuto walczył żeby uratować siostrę swojego przyjaciela z rąk Academii. Yuto starał się zawsze chronić swoich przyjaciół i chciał powstrzymać szerzenie się cierpienia. Mimo tego, Yuto potrafił wpaść w szał bitewny, skupiając się jedynie na destrukcji i pokonaniu wrogów. Chociaż Yuyi udało się wybudzić Yuto z jego napadu szału, ta cecha przeszła później na samego Yuyę. Pokonany przez Yugo, chłopak poprosił Yuyę, żeby użył karty Dark Rebelliona do szerzenia uśmiechów przez swoje pojedynki.

BiografiaEdytuj

Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki dodając brakujące informacje.

TaliaEdytuj

Yuto korzystał z talii The Phantom Knights, szykując się do przyzwania swojego asa, Dark Rebellion Xyz Dragona.

Talia Yuto
Potwory

Effect Monsters

Xyz Monsters

Zaklęcia
Pułapki