FANDOM

Yusei Fudo
Yusei Fudo 5Ds
Japońskie imię 不動遊星
Romanizacja imienia Fudo Yusei
Alternatywne imiona The Shooting Star of Satellite
The Falling Star of Satellite
Płeć M
Wiek 18 (odcinek 1)
19 (odcinek 116)
20 (odcinek 152)
Debiut Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 1
Grupa Signer (dawniej)
Naukowiec
Talia Warrior/Synchron
As Stardust Dragon
Rodzina Mr. Fudo (ojciec; nie żyje)
Mrs. Fudo (matka; nie żyje)
Martha (przybrana matka)
Jack Atlas (przybrany brat)
Crow Hogan (przybrany brat)

Yusei Fudo jest głównym protagonistą w anime Yu-Gi-Oh! 5D's oraz dawniej jednym z Signerów. Jest znany i szanowany przez inne postacie za swój genialny styl pojedynkowania, niepodważalne zdolności oraz chłodną i mądrą osobowość. Używa swojego Duel Runnera zwanego Yusei Go. W angielskim dubbingu "Let's rev it up!" jest jego popularną frazą, której używa kiedy dokonuje synchronicznego przyzwania. Jest też przybranym bratem Jacka Atlasa i Crow Hogana.

ProjektEdytuj

WyglądEdytuj

Osobowość Edytuj

Yusei ma całkowicie szlachetną i bohaterską osobowość. Jest bezinteresowny i życzliwy, i głęboko ceni bezpieczeństwo ludzkości i swoich przyjaciół. Z tego powodu jest postrzegany przez większość postaci jako niezawodną osobę, której mogą zaufać.

Yusei jest zawsze przedstawiany jako poważny, spokojny i o czystym umyśle; nawet w najgorszych sytuacjach. Ze względu na to, rzadko działa impulsywnie i zazwyczaj myśli, zanim za gra jakąkolwiek kartą, by być o jeden krok przed przeciwnikiem. Często to jest ukazywane w pojedynkach, kiedy regularnie wizualizuje schematy użycia kart w umyśle, co daje mu doskonałą strategię.

Yusei denerwuje się na tych, którzy odrzucają karty, nazywając je śmieciami, czy też mówią, że są one bezużyteczne. Tak bardzo, że nawet nie uważa, by byli godni nazywać siebie Graczami, ani nawet uważani za Graczy. Jednakże może zmienić zdanie jeśli ta osoba może się zmienić, jak w przypadku Bolta Tannera, który uważał go za "Genialnego Gracza". Jest też zirytowany, kiedy Trudge uznaje jego, lub jego talię kart jako "szumowinę", wystarczająco że Yusei powiedział mu "Wszystko, co mówisz to "szumowina" i to w kółko, czy ty w ogóle znasz jakieś inne słowa?".

ZdolnościEdytuj

Yusei pokonuje ochroniarzy

Yusei zdejmuje ochroniarzy.

Yusei wydaje się być bardzo utalentowany, jeśli chodzi o komputery i maszyny, jest zdolny zbudować i zaprogramować dosłownie wszystko, jak na przykład wtedy jak zbudował swój własny Ścigacz Walk (D-Wheel w japońskiej wersji) ze złomu oraz jak był w stanie zakłócić działanie znacznika kryminalisty na Rally'm. Wraz z zdolnością konstruowania sprawia, że jest bardzo biegły w jeździe Ścigaczem Walk, co udowodniono wiele razy w jego pojedynkach. Jest też bardzo zręcznym wojownikiem, gdyż bez problemu zdołał znokautować dwóch ochroniarzy Goodwina. Wydaje się być też dobry z fizyki, gdyż w pewnym momencie Akiza do niego przyszła, by jej pomógł z tym przedmiotem. Również jest to ukazane, kiedy przejął pracę swoich rodziców, by jako szef nadzorować ukończenie Ener-D. Jako główny lider Drużyny 5D's, Yusei pokazał, że jest dobrym strategiem i taktykiem, zdolnym przewidzieć plan przeciwnika i wykreować plany dla swojej ekipy. Jest też dobrym nauczycielem, jak to było pokazane w 75 odcinku, kiedy pomagał Akizie zdobyć jej licencję Turbo-Gracza.

Znamię Signera Yuseia daje mu moce, jakie normalny człowiek nie ma, jak zdolność namierzenia innych Signerów, czy też ochronienie siebie samego i innych przed krzywdą czy nadprzyrodzonymi zdolnościami. W Yu-Gi-Oh! 3D Bonds Beyond Time, jego znamię może nawet pozwalać mu widzieć i słyszeć Dusze Pojedynkowych Potworów i dusze ludzi.

EtymologiaEdytuj

Nazwisko Yuseia, Fudo, oznacza "niezłomny" i "nieruchomy". Jego imię oznacza "planeta" albo też "planetarny", co się odnosi do projektu Planetarnej Cząsteczki.

Ten artykuł wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki, dodając brakujące informacje.