FANDOM

Yugo
Yugo ARCV
Japońskie imię ユーゴ
Romanizacja imienia Yūgo
Alternatywne imiona Hyugo, Hugo
Płeć M
Wiek 14
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 18
Talia Speedroid
As Clear Wing Synchro Dragon
Aktorzy Shinpei Takagi

Yugo – postać z Yu-Gi-Oh! ARC-V, odpowiednik Yuyi, Yuto oraz Yuriego z Wymiaru Synchro.

CharakterystykaEdytuj

Yugo jest impulsywny i często denerwuje się, gdy ludzie mylą jego imię. Jest jednak dobrą osobą i potrafi przeprosić, jeśli zorientuje się, że posunął się za daleko. Żywi uczucia do swojej przyjaciółki z dzieciństwa, Rin.

BiografiaEdytuj

Yugo i Rin byli sierotami i wychowali się razem w slumsach Commonsów w City. Marzeniem Yugo było stać się takim jak Jack Atlas, dlatego też razem z Rin zbudował swój D-Wheel, by osiągnąć ten cel.

Pewnego razu, Yuri z Wymiaru Fuzji zaatakował Rin. Yugo ruszył jej na ratunek, ale chłopak zdążył ją zabrać. Używając mocy Clear Winga, Yugo przeskoczył wymiary i trafił do Wymiaru Xyz. Myląc Yuto z poprzednim agresorem, Yugo zaatakował, upewniając swojego przeciwnika, że jest po stronie Fuzji. Gdy reszta Resistance przybyła na miejsce, Yugo odjechał. Następnie, Yugo przeskoczył do wymiaru Standard, gdzie znowu spotkał Yuto. Wierząc, że to on porwał Rin, obydwaj pojedynkowicze przystąpili do walki. Kiedy zarówno Clear Wing jak i Dark Rebellion Yuto znaleźli się na polu, obydwaj pojedynkowicze wpadli w szał bitewny. Yuyi udało się przebudzić Yuto, ale Yugo wciąż pozostał pod wpływem furii i pokonał Yuto. Gdy doszedł do siebie, został przetransportowany w błysku światła.

Yugo zjawił się ponownie w strefie arktycznej Mistrzostw Maiami, gdzie wdał się w bitwę z Kenem i Makoto, którzy pomylili go z Yuyą (ku irytacji Yugo). Następnie, Yugo pojechał do strefy wulkanicznej, dziwiąc się klimatowi tego świata (nie orientując się, że to tylko Solid Vision). Na miejscu, chłopak wdał się w walkę z Obelisk Force, pomagając przy okazji Yuu Sakuragi. Gdy Yugo wrócił do strefy arktycznej, spotkał Yuzu Hiragi, myląc ją z Rin. Gdy w pobliżu zjawił się Yuya, bransoletka Yuzu przetransportowała ją i Yugo do Wymiaru Synchro.

Z powrotem w swoim świecie, Yuzu opowiedziała Yugo o wojnie wymiarowej z Fuzją. Obydwoje wdali się później w walkę z Duel Chaserem 227, który chciał aresztować ich za wkroczenie na teren Topsów. Yugo próbował pomóc Yuzu w poinformowaniu ludności o zagrożeniu z innego wymiaru, ale bez rezultatu. Chłopak zapisał także siebie i Yuzu do Friendship Cup. Obydwoje udali się na pokazowy pojedynek Yuyi z Jackiem. Security próbowało ich później zaaresztować, ale Rada wykonawcza zniosła rozkaz Jean-Michel Rogera.

Pierwszym pojedynkiem Yugo w turnieju była walka z Sawatarim, którą udało mu się wygrać.

TaliaEdytuj

Yugo używa talii Speedroid i opiera się na synchronicznym przyzwaniu. Jego asem jest "Clear Wing Synchro Dragon".