FANDOM

Yu-Gi-Oh! ZEXAL - odcinek 126
ZEXAL 126
Kanji さらば友よ...虚空へ散る想い!!
Rōmaji Saraba Tomo yo... Kokū e Chiru Omoi!!
Polskie tłumaczenie Żegnaj, przyjacielu... uczucia trafiające w pustkę!!
Premiery JAP: 20.10.2013
Muzyka początkowa Wonder Wings
Muzyka końcowa Challenge the GAME
Poprzedni odcinek Yu-Gi-Oh! ZEXAL - odcinek 125
Następny odcinek Yu-Gi-Oh! ZEXAL - odcinek 127
Lista odcinków
Yu-Gi-Oh! ZEXAL

Żegnaj, przyjacielu... uczucia trafiające w pustkę!! to 126 odcinek anime Yu-Gi-Oh! ZEXAL.

StreszczenieEdytuj

Pojedynek IV i Nascha trwa. IV, zdeterminowany by wygrać, przyzywa swój najsilniejszy Chaos Number - Number C88: Gimmick Puppet Disaster Leo. Efekt Disaster Leo pozwala automatycznie wygrać pojedynek, gdy ten potwór jest pozbawiony Xyz-materiałów. IV aktywuje efekt potwora przy pomocy jedynego Xyz-materiału, zadając Naschowi olbrzymie obrażenia równe 4000 punktów życia - gdyby Nasch wcześniej nie zwiększył swojego limitu, przegrałby od razu. Nasch używa karty Overlay Award i przyłącza Xyz-materiał do Disaster Leo, stopując jego efekt automatycznej wygranej na koniec tury. Podczas swojej kolejki, Nasch pokonuje Disaster Leo przy pomocy Number C101: Silent Honors Dark Knight, wzmocnionego przez Power Stream i redukuje punkty życia IV do 0. Pokonany IV znika, a jego bracia od razu zauważają brak jego sygnału na swoich bransoletach. Astral wpada na pomysł bezpośredniej walki z Don Thousandem, co pozwoliłoby na uniknięcie konfrontacji z Cesarzami. Na niebie pojawia się Międzywymiarowy statek powietrzny i Yuma, Astral i Kotori ruszają do Świata Barian, podczas gdy synowie Trona oraz Kaito ruszają w swoje strony. Jakiś czas później, III i V stają do walki z Misaelem.

PojedynkiEdytuj

Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowania

Występujące kartyEdytuj

Karty oznaczone gwiazdką zadebiutowały w tym odcinku.

IVEdytuj

NaschEdytuj

MisaelEdytuj

WspomnieniaEdytuj