FANDOM

Yu-Gi-Oh! ZEXAL - odcinek 121
ZEXAL 121 prev
Kanji 光を継ぐ者!! 希望皇ホープルーツ
Rōmaji Hikari o Tsugumono!! Kibō'ō Hōpu Rūtsu
Polskie tłumaczenie Spadkobierca światła! Cesarz Nadziei, Hope Roots
Premiery JAP: 15.09.2013
Muzyka początkowa Dual-ism of Mirrors
Muzyka końcowa GO WAY GO WAY
Poprzedni odcinek Yu-Gi-Oh! ZEXAL - odcinek 120
Następny odcinek Yu-Gi-Oh! ZEXAL - odcinek 122
Lista odcinków
Yu-Gi-Oh! ZEXAL

Spadkobierca światła! Cesarz Nadziei, Hope Roots to 121 odcinek anime Yu-Gi-Oh! ZEXAL.

StreszczenieEdytuj

Pojedynek Yumy i Eliphasa trwa. Eliphas jeszcze raz używa swojej karty Rank-Up-Magic Astral Force i przyzywa swojego najpotężniejszego potwora - New Orders 13 Etheric Amen, jedyną kartę o stopniu 13. Dzięki jego efektowi, Amen zyskuje niewyobrażalną siłę, na szczęście pułapka Purge Ray oraz Niji Kuriboh ratują chłopaka od niechybnej przegranej. Chcąc za wszelką cenę ocalić Astrala, Yuma używa mocy Shining Draw, która pozwala mu zdobyć nową kartę - Rank-Down-Magic Numeron Fall. Przy pomocy nowego zaklęcia, Yuma przyzywa Number 39: Kibō Ō Hope Roots, który dzięki swojemu efektowi i karcie Double or Nothing! mocno zwiększa swój atak i pokonuje Amena. Po zakończeniu pojedynku, mieszkańcy Świata Astral używają swoich sił do uleczenia ran Astrala. Tymczasem Ryouga akceptuje swój los jako Nascha i razem ze swoją siostrą Rio (teraz jako Merag) oraz Durbe wracają do Świata Barian. Energia Barian nieoczekiwanie wkracza do Świata Astral. Eliphas oddaje Yumie Cesarski Klucz oraz daje Astralowi świetlistą kartę, po czym wysyła bohaterów z powrotem na Ziemię.

PojedynekEdytuj

Ta sekcja wymaga rozbudowania

Występujące kartyEdytuj

Karty oznaczone gwiazdką zadebiutowały w tym odcinku.

Yuma TsukumoEdytuj

EliphasEdytuj