FANDOM

Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 60
ARCV60
Kanji 地獄の沙汰もカード次第
Rōmaji Jigoku no Sata mo Kādo Shidai
Polskie tłumaczenie Karty mają siłę przekonywania
Premiery 14.06.2015
Muzyka początkowa HANATE
Muzyka końcowa ARC of Smile!
Poprzedni odcinek Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 59
Następny odcinek Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 61
Lista odcinków
Yu-Gi-Oh! ARC-V

Karty mają siłę przekonywania to 60 odcinek anime Yu-Gi-Oh! ARC-V.

StreszczenieEdytuj

Yuya i przyjaciele zostali schwytani przez Security i wywiezieni do obozu, z którego podobno nie da się uciec. Yuya, który martwi się o Reirę, spotyka się z przyjaciółmi z Lancers. Ich radość nie trwa jednak długo, gdyż trafiają na pojedynkowicza, który kontroluje zarówno strażników więziennych jak i oczekujących więźniów.

Pojedynek: Yuya kontra Chojiro TokumatsuEdytuj

Tura 1: ChojiroEdytuj

Chojiro aktywuje "Hana Awase", co pozwala mu przyzwać cztery potwory "Cardian" o ataku ze swojej talii; Chojiro przyzywa "Cardian - Matsu", "Cardian - Susuki", "Cardian - Yanagi" i "Cardian - Kiri". Następnie, Chojiro aktywuje kartę "Hanazumi", układając trzy potwory "Cardian" na wierzchu swojej talii. Chojiro aktywuje efekt "Cardian - Matsu ni Tsuru", pozwalający mu specjalnie przyzwać go przez poświęcenie "Cardian - Matsu"; Chojiro specjalnie przyzywa go w pozycji ataku i aktywuje jego efekt, pozwalający dobrać mu kartę. Chojiro powtarza ten proces trzy razy, specjalnie przyzywając w pozycji ataku: "Cardian - Susuki ni Tsuki" (poświęcając "Susuki"), Cardian - Kiri ni Houou" (poświęcając "Kiri") oraz "Cardian - Yanagi ni Ono no Michikaze" (poświęcając "Yanagai"). Dzięki efektowi "Yanagi ni Ono no Michikaze", Chojiro dobiera "Cardian - Sakura ni Maku", ale musi go odrzucić, ponieważ nie kontroluje odpowiedniego "Cardiana". Następnie, Chojiro używa efektu "Yanagi ni Ono no Michikaze", traktując wszystkie swoje potwory jak potwory na poziomie 2. Chojiro dostraja wszystkie swoje potwory i synchronicznie przyzywa "Cardian - Ameshikou". Na zakończenie tury, Chojiro ustawia dwie karty.

Tura 2: YuyaEdytuj

Yuya dobiera kartę, co aktywuje efekt "Ameshikou", zadający mu 1500 obrażeń przy każdym dobraniu (Yuya: 2500 LP). Yuya aktywuje "Timegazer Magician" i "Performapal Big Bite Turtle" w swoich strefach wahadła i wahadłowo przyzywa z ręki "Odd-Eyes Pendulum Dragon", "Performapal Seesawhopper" oraz "Performapal Landlord Hermit Crab" w pozycji ataku. Ponieważ Yuya specjalnie przyzwał potwory z ręki, Chojiro aktywuje "No Cheaters Allowed", odsyłając je wszystkie z powrotem do ręki.

Występujące kartyEdytuj

Karty oznaczone gwiazdką zadebiutowały w tym odcinku

Yuya
Potwory

Effect Monsters

Pendulum Monsters

Chojiro
Potwory

Effect Monsters

Tuner Monsters

Synchro Monsters

Zaklęcia
Pułapki

Inne
Potwory

Tuner Monsters

Synchro Monsters

Zaklęcia
Pułapki

Wspomnienia
Zaklęcia
Pułapki

CiekawostkiEdytuj

Japoński tytuł tego odcinka to zmienione przysłowie "地獄の沙汰も金次第" (Jigoku no sata mo kin shidai), którego jednym z polskich ekwiwalentów jest "pieniądz ma siłę przekonywania".