FANDOM

Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 22
ARCV22
Kanji 占い少女 方中ミエル
Rōmaji Uranai Shōjo Hōchun Mieru
Polskie tłumaczenie Dziewczyna-wróżbitka, Mieru Hochun
Premiery 7.09.2014
Muzyka początkowa Believe x Believe
Muzyka końcowa One Step
Poprzedni odcinek Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 21
Następny odcinek Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 23
Lista odcinków
Yu-Gi-Oh! ARC-V

Dziewczyna-wróżbitka, Mieru Hochun to 22 odcinek anime Yu-Gi-Oh! ARC-V.

StreszczenieEdytuj

Yuya wyzywa wróżbitkę Mieru Hochun na pojedynek, w celu uzyskania swojej trzeciej wygranej potrzebnej mu do wstępu na mistrzostwa juniorów. Już na początku Yuya ma problem z potworami Mieru używającymi efektów odwrócenia. Mieru stwierdza, że Yuya nie widzi tego co jest przed nim i atakuje go brutalnie swoimi rytualnymi potworami. Dziewczyna zdradza mu niepomyślną wróżbę na jego temat...

Pojedynek: Yuya kontra MieruEdytuj

Pole akcji Fortune Terra ulega aktywacji.

Tura 1: MieruEdytuj

Mieru ustawia potwora.

Tura 2: YuyaEdytuj

Yuya dobiera Odd-Eyes Pendulum Dragon; reszta kart w jego ręce to Performapal Hammer Mammoth, Performapal Springoose, Performapal Kaleidoscorp, Performapal Partnaga i Stargazer Magician. Jego najlepszy układ skali wahadła to 1-4; ponieważ wszystkie jego potwory mają poziom wyższy niż 5, Yuya nie jest w stanie przyzwać żadnego potwora.

Tura 3: MieruEdytuj

Mieru przyzywa przed odwrócenie Coinorma the Sybil (800/1400). Jego efekt odwrócenia pozwala jej ustawić 1 potwora odwrócenia na poziomie 4 lub niższym bezpośrednio z jej ręki, talii lub cmentarzyska. Coinorma atakuje Yuyę bezpośrednio, ale chłopak aktywuje pułapkę akcji, otrzymując zamiast tego 800 obrażeń (LP: 3200). Coinorma ponawia atak (LP: 2400). Mieru poświęca Coinormę i ustawia kolejnego potwora, po czym ustawia kartę.

Tura 4: YuyaEdytuj

Yuya dobiera Performapal Bowhooper, po czym przyzywa go. Bowhooper atakuje ustawionego wcześniej potwora, ale Mieru aktywuje ustawioną wcześniej pułapkę Glare of the Black Cat - karta pozawala zakończyć fazę bitwy, gdy Mieru kontroluje dwa lub więcej potworów w zakrytej pozycji obronnej.

Tura 5: MieruEdytuj

Mieru przyzywa przez odwrócenie Arrowsylph the Sibyl (1000/1400). Jego efekt odwrócenia ulega aktywacji, pozwalając Mieru dodać do ręki jedną kartę rytualnego zaklęcia z jej talii lub cmentarzyska; Mieru dodaje Ritual of the Sibylla ze swojej talii. Następnie, dziewczyna przyzywa przez odwrócenie swojego drugiego ustawionego potwora, Crystal Undine the Sybil (1400/2200). Jego efekt odwrócenia ulega aktywacji, pozwalając jej dodać do ręki jednego rytualnego potwora z talii lub cmentarzyska; Mieru dodaje Tarotray the Sibylla ze swojej talii. Mieru aktywuje Ritual of the Sibylla, używa Arrowsylph i Crystal Undine jako trybutu, po czym rytualnie przyzywa Tarotray (2700/1200). Tarotray atakuje i niszczy Bowhoopera (LP: 1300). Mieru ustawia potwora.

Tura 6: YuyaEdytuj

Yuya dobiera Timegazer Magician. Yuya ustawia Timegazer Magician (skala 8) w lewej skali wahadła i Stargazer Magician (skala 1) w prawej, po czym wahadłowo przyzywa Odd-Eyes Pendulum Dragon (2500/2000) i Performapal Hammer Mammoth (2600/1800) w pozycji ataku oraz Performapal Kaleidoscorp (100/2300), Performapal Partnaga (500/2100) i Performapal Springoose (1100/2400) w pozycji obrony. Efekt Partnagi ulega aktywacji, pozwalając Yuya'i wybrać jednego kontrolowanego przez niego potwora i zwiększyć jego atak o 300 punktów za każdego potwora Performapal, którego kontroluje. Yuya wybiera Odd-Eyes Pendulum Dragon (2500 >>> 3700). Odd-Eyes atakuje Tarotray, ale Mieru aktywuje jeden z jej efektów, przestawiający wszystkie jej potwory w zakrytej pozycji obronnej do pozycji ataku. Petal Elf the Sibyl zostaje przyzwany przez odwrócenie i aktywuje swój efekt odwrócenia, przestawiając wszystkie potwory przeciwnika do pozycji obrony i nie pozwalając im zmienić pozycji bitewnej do czasu zakończenia tej tury.

Występujące kartyEdytuj

Karty oznaczone gwiazdką zadebiutowały w tym odcinku

Yuya
Potwory

Effect Monsters

Pendulum Monsters

Zaklęcia
Pułapki

Mieru
Potwory

Effect Monsters

Ritual Monsters

Zaklęcia
Pułapki

Action Field
Zaklęcia

Action Cards
Pułapki