FANDOM

Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 21
ARCV21
Kanji ペンデュラムのその先に
Rōmaji Pendyuramu no Sono Sakini
Polskie tłumaczenie Ponad wahadłem
Premiery 31.08.2014
Muzyka początkowa Believe x Believe
Muzyka końcowa One Step
Poprzedni odcinek Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 20
Następny odcinek Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 22
Lista odcinków
Yu-Gi-Oh! ARC-V

Ponad wahadłem to 21 odcinek anime Yu-Gi-Oh! ARC-V.

StreszczenieEdytuj

Reiji'emu udaje się ustabilizować wahadłowe przyzwanie, ale jego moc aktywacji jest wciąż zbyt niska w porównaniu z techniką Yuya'i i nie nadaje się jeszcze go gry turniejowej. Tymczasem Yuya wciąż zastanawia się nad przyszłą ewolucją wahadłowego przyzwania, o której wspominał Reiji i nie może zaakceptować faktu, że jej nie dostrzega. W międzyczasie, Yuzu i Sora kontynuują swój trening fuzyjnego przyzwania, a Gongenzaka postanawia poprosić Yaibę o pomoc w swoim własnym treningu. Kiedy Yuzu mówi, że jest już gotowa na prawdziwy pojedynek, na ich drodze staje Masumi Kotsu. Dziewczyna jest załamana atakiem na profesora Marco i żąda od Yuzu wydania miejsca pobytu zamaskowanego pojedynkowicza. Kiedy Yuzu zarzeka się, że nie wie gdzie on może się znajdować, Masumi wyzywa ją na pojedynek. Nieoczekiwanie, na scenę wkracza Shun Kurosaki i niechcący potrąca Yuzu, wytrącając jej wszystkie karty. Konfrontację przerywa Yuto, który każe Shunowi przestać. Shun dostrzega Yuzu i myli ją z Ruri, pytając ją czy udało jej się uciec o własnych siłach. Yuto mówi mu, że to nie Ruri i nokautuje go ciosem w brzuch. Chłopak zauważa kartę Polymerization, która wypadła z dysku Yuzu i mówi dziewczynie, że ta karta do niej nie pasuje. Nagle na scenę wbiegają Yaiba i Hokuto Shijima, po których zadzwoniła Masumi, a także Yuya, na którego wpadli po drodze. Gdy Yuya zbliża się do grupy, bransoletka Yuzu ponownie ulega aktywacji i teleportuje Yuto i Shuna. Kiedy wszyscy postanawiają opuścić miejsce spotkania, Yaiba mówi Yuya'i, że słyszał o jego próbach dostania się na mistrzostwa i życzy mu powodzenia, dodając jednak, że ten wyczyn może być dla niego niemożliwy. Yuya odnajduje na ziemi kartę Polymerization i zastanawia się, czy Yuzu o niej zapomniała.

Pojedynek: Sora kontra nieznany pojedynkowiczEdytuj

Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki dodając brakujące informacje.

Występujące kartyEdytuj

Karty oznaczone gwiazdką zadebiutowały w tym odcinku

Ekran LDS
Potwory

Pendulum Monsters

Reiji
Potwory

Pendulum Monsters

Shuzo
Potwory

Normal Monsters

Sora
Potwory

Effect Monsters

Fusion Monsters

Zaklęcia

Reklama
Potwory

Xyz Monsters

Yuzu
Potwory

Effect Monsters

Zaklęcia
Pułapki

Magazyn
Potwory

Effect Monsters

Zaklęcia
Pułapki

Wspomnienia
Potwory

Pendulum Monsters

Fusion Monsters

Synchro Monsters

Xyz Monsters

Zaklęcia