FANDOM

Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 152
5D152
Kanji 進むべき未来
Rōmaji Susumubeki Mirai
Polskie tłumaczenie Jap:Zgłębiona Przyszłość
Dubbing niewyemitowany
Premiery Jap: 23 Marca 2011
Muzyka początkowa Road to Tomorrow ~Going My Way!!~/N/A
Muzyka końcowa Future Colors/N/A
Poprzedni odcinek Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 151
Następny odcinek Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 153
Lista odcinków
Yu-Gi-Oh! 5D's

An Advancing Future znany w Japońskiej wersji to 152 odcinek anime Yu-Gi-Oh! 5D's.

OpisEdytuj

Minęło pół roku od czasu starcia Yuseia Fudo oraz Z-one'a. Nowe Miasto Domino dzięki wysiłkom Drużyny 5D's pnie ku przyszłości, ale sami Signerzy mają wątpliwości co do własnej przyszłości. Yusei w końcu wyzywa Jacka na Turbo-Pojedynek.

Pełny opis fabułyEdytuj

Yusei Fudo kontra Jack Atlas Edytuj

Pierwsza tura: Yusei

(Yusei: 0 SPC; Jack: 0 SPC)

Yusei dobiera "Blue Expense Falcon" i następnie go Normalnie Przywołuje (800/800) w Pozycji Ataku. Yusei potem aktywuje działanie "Blue Expense Falcon", by Specjalnie Przyzwać "Bright Star Dragon" (1900/1000) ze swojej ręki w Pozycji Ataku. Yusei potem aktywuje działanie "Bright Star Dragon" by zwiększyć Poziom "Blue Expense Falcon" o 2 ("Blue Expense Falcon": Poziom 2 → 4). Yusei potem dostraja "Bright Star Dragon" z "Blue Expense Falcon" w celu Synchronicznego Przywołania "Stardust Dragon" (2500/2000) w Pozycji Ataku. Ręka Yuseia zawiera "Triangle Warrior", "Zaklęcie Szybkości - Defense Buster", "Turbo Synchron", i "Star Excursion". Yusei potem ustawia 1 kartę.

Druga tura: Jack

(Yusei: 1 SPC, Jack: 1 SPC)

Ręka Jacka zawiera "Star Gatherer", "Break Tune", "Influence Dragon", "Power Supplier", i "Mirror Resonator". Jack potem dobiera "Synchron Resonator". Jako że Yusei kontroluje Synchro-Potwora, Jack Specjalnie Przywołuje "Synchron Resonator" (100/300) w Pozycji Ataku. Potem Normalnie Przywołuje "Star Gatherer" (0/0) w Pozycji Ataku. Jack potem aktywuje działanie "Star Gatherer" by uczynić jego Poziom równy Poziomowi "Stardust Dragon" lecz o 1 mniej ("Star Gatherer": Poziom 1 → 7). Jack potem dostraja "Star Gatherer" z "Synchron Resonator" w celu Synchronicznego Przywołania "Red Dragon Archfiend" (3000/2000) w Pozycji Ataku. "Red Dragon Archfiend" potem atakuje "Stardust Dragon", ale Yusei aktywuje "Star Excursion" by usunąć obydwa potwory z gry do czasu końca trzeciej Fazy Bitewnej Jacka po aktywacji "Star Excursion".

Ciąg dalszy w następnym odcinku.