FANDOM

Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 131
5D131
Kanji 未来を賭けた戦い! 機皇帝スキエル VS スカーレッド・ノヴァ・ドラゴン
Rōmaji Mirai wo Kaketa Tatakai! Kikōtei Sukieru Vāsasu Sukāreddo Nova Doragon
Polskie tłumaczenie Jap:Walka o Przyszłość! Maszynowy Cesarz Skiel kontra Blizno-Czerwony Smok Nova
Ang:Początek końca
Dubbing The Beginning of the End
Premiery Jap: 13 Października 2010
Ang: 13 Sierpnia 2011
Muzyka początkowa Road to Tomorrow ~Going My Way!!~/Hyper Drive
Muzyka końcowa Future Colors/Hyper Drive
Poprzedni odcinek Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 130
Następny odcinek Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 132
Lista odcinków
Yu-Gi-Oh! 5D's

The Beginning of the End znany też w Japońskiej wersji jako Fight for the Future! Machine Emperor Skiel VS Scar-Red Nova Dragon to 131 odcinek anime Yu-Gi-Oh! 5D's.

OpisEdytuj

Finał Światowych Pojedynków Grand Prix się rozpoczął. Jack Atlas z Drużyny 5D's oraz Lester z Drużyny Nowego Świata rozpoczynają pojedynek o przyszłość Nowego Miasta Domino. Bitwa od razu robi się zaciekła, kiedy to gracze przyzywają swoje atutowe karty, Smoka Czerwonej Novy oraz Cesarza Meklorda Skiela.

Pełny opis fabułyEdytuj

PojedynkiEdytuj

Jack Atlas kontra LesterEdytuj

Tura 1: Jack Atlas
(SPC Jacka: 0; SPC Lestera: 0)

  • Jack dobiera "Dark Resonator" i następnie go Normalnie Przyzywa (1300/300) w Trybie Obronnym.

Tura 2: Lester
(SPC Jacka: 1; SPC Lestera:: 1)

  • Lester dobiera "Sky Core" i następnie go Normalnie Przyzywa (0/0) w Trybie Obronnym.

Tura 3: Jack Atlas
(SPC Jacka: 3; SPC Lestera: 3)

  • Jack dobiera "Gear Changer".
  • Specjalnie Przyzywa "Gear Changer" (1500/700) w Trybie Ataku poprzez własny efekt jako Lester ma potwory na swoim polu, ale Jack nie.
    • Jako że"Gear Changer" był przyzwany, jego efekt się aktywuje, zwiększając swój Poziom o Poziom "Sky Core" ("Gear Changer": Poziom 4 → 5).
  • Specjalnie Przyzywa "Red Nova" (0/0) w Trybie Ataku, jak kontroluje "Red Dragon Archfiend".
  • Podwójnie Tunuje "Red Dragon Archfiend" z "Trust Guardian" i "Red Nova" by Synchronicznie Przyzwać "Red Nova Dragon" (3500/3000) w Trybie Ataku.
    • "Red Nova Dragon" zyskuje 500 ATK za każdego potwora Tunera na Cmentarzu Jacka. Jest obecnie trzy, więc "Red Nova Dragon" zyskuje 1500 ATK ("Red Nova Dragon": 3500 → 5000/3000)
  • "Red Nova Dragon" atakuje "Sky Core", ale Lester aktywuje "Twin Vortex" by zniszczyć "Sky Core" i "Red Nova Dragon", jednakże "Red Nova Dragon" nie może zostać zniszczony przez efekty karty Lestera, więc tylko "Sky Core" zostaje zniszczony.
  • Następuje powtórka i Jack używa "Red Nova Dragon", by zaatakować "Meklord Emperor Skiel Infinity", ale Lester aktywuje efekt "Skiel Guard" by zanegować atak.
    • Jack aktywuje "Power Pressure", wyrządzając 1000 obrażeń Lesterowi gdyż atak potwora został zanegowany (Lester 4000 → 3000).
    • Lester aktywuje "Infinite Aura" który zyskuje 1 Licznik Aury za każde 100 obrażeń, jakie Lester otrzymuje. Jak Lester otrzymuje 1000 obrażeń, "Infinite Aura" zyskuje 10 Liczników Aury (Liczniki Aury "Infinite Aura": 0 → 10).

Różnice w adaptacjachEdytuj