FANDOM

Yosenju Tsujik

妖仙獣 辻斬風

Yosenju Tsujik SECE
Kana ようせんじゅう ツジキリカゼ
Romanizacja imienia Yōsenjū Tsujikirikaze
Tłumaczenie imienia ang. Pustelnik Yōkai, Tsujik
jap. Pustelnik Yōkai, Tsujirikaze
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Beast-Warrior/Effect
Atak i obrona 1000/0
Kod 25244515
Tekst karty
During the End Phase, if this card was Normal Summoned this turn: Return it to the hand. You can only use each of these effects of "Yosenju Tsujik" once per turn.

● During either player's Damage Step, when a "Yosenju" monster you control battles an opponent's monster: You can discard this card; that monster you control gains 1000 ATK until the end of this turn.
● You can target 1 "Yosenju" monster on the field; it gains 1000 ATK until the end of this turn.

Tłumaczenie
Podczas fazy końcowej, jeśli ta karta została normalnie przyzwana podczas tej tury: przywróć ją do ręki. Możesz skorzystać z każdego z poniższych efektów "Yosenju Tsujik" tylko raz na turę.

● Podczas kroku obrażeń, któregokolwiek z graczy, gdy kontrolowany przez ciebie potwór "Yosenju" walczy z potworem przeciwnika: możesz odrzucić tę kartę; ten kontrolowany przez ciebie potwór zyskuje 1000 punktów ataku do czasu zakończenia tej tury.
● Możesz obrać za cel 1 potwora "Yosenju" na polu; ten cel zyskuje 1000 punktów ataku do czasu zakończenia tej tury.

Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata