FANDOM

Lazar
Lazar 5D's
Japońskie imię イェーガー
Romanizacja imienia Yēgā
Alternatywne imiona Yaeger
Płeć M
Debiut Yu-Gi-Oh! 5D's - odcinek 4
Grupa Cyrkowy artysta dawniej)
Sektor Ochrony (Vice-Dyrektor, potem Dyrektor Sektora, dawniej)
Yliaster (dawniej)
Burmistrz Nowego Miasta Domino
Talia Jester
Rodzina * Atsuko (żona)

Lazar, znany w Japońskiej wersji jako Yeager i często wśród fanów wymawiany jako Jaeger lub Yaeger w konsystencji niemieckiego pochodzenia, to pojawiająca się postać w Yu-Gi-Oh! 5D's. Jest najwyższej rangi poplecznikiem Rexa Goodwina jak również vice-dyrektorem, a potem dyrektorem Sektora Ochrony. Jego Japońskie imię pochodzi od niemieckiego słowa "Jäger", znaczącego łowcę.

ProjektEdytuj

WyglądEdytuj

Lazar jest niskim, zniewieściałym człowiekiem, który nosi czerwona szminkę oraz ma jasno-purpurowe włosy. Ubiera się w bogaty czerwony strój z czarnym kołnierzem i złotym wykończeniem.

OsobowośćEdytuj

Lazar jest przedstawiony jako arogancki i prawie egoistyczny człowiek. Jest też lekko sadystyczny, z tendencją do śmiania się z czyjegoś nieszczęścia, ale tylko wtedy gdy ma przewagę. Kiedy jej nie ma a on jest naprawdę w niebezpieczeństwie, jego postawa zmienia się błyskawicznie, i okazuje się być niewiele więcej niż tchórzem. Jednakze Lazar ma rodzinę (która wygląda dokładnie jak on), o którą się bardzo troszczy.

Lazar nie wydaje się mieć dobre stosunki z Miną, można zobaczyć, że się kłócą, oglądając Jacka pojedynkującego się z Yusei (w Angielskim dubbingu jest to ukazane jeszcze wyraźniej).

Lazar również walczył z Crowem Hoganem, gdyż Crow pomylił Lazara z jednym z Mrocznych Signerów. To dlatego, że Crow próbował się dowiedzieć, po co Lazar szedł. Jest też pod wrażeniem sposobem Crowa na wykiwanie go atakowaniem, komentując "Interesujące. Pomyśleć, że wśród Satellite'owych szczurów znajdują się wciąż gracze."

Rónież okazało się, że ma nieodpartą miłość do kubków ramen, nawet jedząc jeden należący do Jacka, kiedy kradł program silnika, nad którym pracowali Yusei i Bruno. Nawet przyciągało to jego uwagę, zamiast próbując uniknąć Yuseia oraz jego kumpli. Tak jak Jack, zdaje się być dosyć emocjonalny wobec ramen.

Okazuje się też, że Lazar bardzo boi się Jacka, kiedy ten jest wściekły to takiego stanu, że Lazar zastanawiał się, czy nie powinien uciec ze swoją rodziną, zanim Jack go dorwie, kiedy MC myślał, że Jack się rozbije.

Często spogląda na regularne sektory ochrony z góry, jako że nazywa Oficera Trudge'a "street beat cop".

Ten artykuł wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki, dodając brakujące informacje.