FANDOM

Yang Zing Prana

竜星の気脈

Yang Zing Prana DUEA
Kana りゅうせいのきみゃく
Romanizacja nazwy Ryūsei no Kimyaku
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Continuous Continuous Spell
Prędkość 1
Kod 43577607
Tekst karty
This card gains these effects, based on the number of different Attributes the "Yang Zing" monsters in your Graveyard have.

● 2 or more: All "Yang Zing" monsters you control gain 500 ATK.
● 3 or more: If a "Yang Zing" monster(s) you control would be destroyed by battle or card effect, you can send this card to the Graveyard instead.
● 4 or more: Your opponent cannot Set monsters. Change all face-up monsters your opponent controls to Attack Position.
● 5 or more: You can send this card to the Graveyard; destroy all cards on the field.

Tłumaczenie
Ta karta zyskuje następujące efekty w zależności od liczby różnych atrybutów jakie mają potwory "Yang Zing" znajdujące się na twoim cmentarzysku.

● 2 lub więcej: wszystkie kontrolowane przez ciebie potwory "Yang Zing" zyskują 500 punktów ataku.
● 3 lub więcej: jeśli kontrolowany przez ciebie potwór/y "Yang Zing" miałyby zostać zniszczone w walce lub przez efekt karty, możesz zamiast tego wysłać tę kartę na cmentarzysko.
● 4 lub więcej: twój przeciwnik nie może ustawiać potworów; zmień wszystkie odkryte potwory kontrolowane przez twojego przeciwnika do pozycji ataku.
● 5 lub więcej: możesz wysłać tę kartę na cmentarzysko; zniszcz wszystkie karty na polu.

Zestawy
Ciekawostki
  • Prana to energia życiowa w hinduizmie i teozofii.
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata