FANDOM

Xyz Remora

エクシーズ・リモーラ

Xyz Remora CBLZ
Romanizacja imienia Ekushīzu Rimōra
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Fish/Effect
Atak i obrona 800/800
Kod 43138260
Tekst karty
You can Special Summon this card (from your hand) by detaching 2 Xyz Materials from monster(s) you control. When you do: You can target 2 Level 4 Fish-Type monsters in your Graveyard; Special Summon those targets in face-up Defense Position. Their effects are negated, they cannot attack or change their battle positions, and cannot be used as Xyz Materials for an Xyz Summon, except for the Xyz Summon of a WATER monster.
Tłumaczenie
Możesz specjalnie przyzwać tę kartę (ze swojej ręki) poprzez odłączenie dwóch Xyz-materiałów od potwora(ów), którego kontrolujesz. Gdy to zrobisz: Możesz wybrać dwa potwory typu ryby na poziomie 4 ze swojego cmentarza; Specjalnie je przyzwij w odkrytej pozycji obronnej. Ich efekty zostają zanegowane, nie mogą atakować lub zmieniać pozycji bitewnej i nie mogą zostać użyte jako Xyz materiały do Xyz przyzwania, z wyjątkiem Xyz przyzwania WODNEGO potwora.
Zestawy
Ciekawostki
  • Remory to rodzina morskich ryb okoniokształtnych. Przyczepiają się one przy pomocy przyssawki do innych zwierząt wodnych.
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata