FANDOM

Wise Core

ワイズ・コア

WiseCoreTF05 JP
Romanizacja imienia Waizu Koa
Tłumaczenie imienia Mądry Rdzeń
Poziom 1 Level
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 0/0
Tekst karty

When this card is destroyed by a card effect and sent to the Graveyard, destroy all monsters you control. Then, Special Summon 1 "Meklord Emperor Wisel", "Wisel Top", "Wisel Attack", "Wisel Guard", and "Wisel Carrier" from your hand, Deck, or Graveyard.

Once per turn, if this card would be destroyed by battle, it is not destroyed. When this card is destroyed by a card effect, destroy all monsters you control, then Special Summon 1 each of "Meklord Emperor Wisel", "Wisel Top", "Wisel Attack", "Wisel Guard", and "Wisel Carrier" from your hand, Deck or Graveyard.

Tłumaczenie

Kiedy ta karta jest zniszczona przez efekt karty, zniszcz wszystkie potwory, które kontrolujesz, potem Specjalnie Przyzwij po jednym z "Meklord Emperor Wisel", "Wisel Top", "Wisel Attack", "Wisel Guard", i "Wisel Carrier" z twojej ręki, Talii lub ze Cmentarza.

Raz na turę, jeśli ta karta ma zostać zniszczona w walce, nie zostaje zniszczona. Kiedy ta karta jest zniszczona przez efekt karty, zniszcz wszystkie potwory, które kontrolujesz, potem Specjalnie Przyzwij po jednym z "Meklord Emperor Wisel", "Wisel Top", "Wisel Attack", "Wisel Guard", i "Wisel Carrier" z twojej ręki, Talii lub ze Cmentarza.

Debiut w anime
TCG/OCG
  • Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG/OCG
Gry
Związany z archetypem/serią
Więcej
Galeria
Level1 ATK0/DEF0