FANDOM

Warrior archetype

Yusei Fudo z "Nitro Warrior", "Road Warrior", "Turbo Warrior" i "Junk Warrior", jak również z "Junk Destroyer" w środku.

"Warrior" (ウォリアー Woriā, Wojownik) jest archetypem złożonym głównie z potworów typu Warrior, które są używane przez Yuseia Fudo. Wszystkie ich japońskie nazwy składają się z angielskich słów zapisanych w katakanie z 「ウォリアー」 ("Warrior") na końcu.

W anime, Yusei używa zestawu synchronicznych potworów-"Wojowników", którzy wymagają odpowiedniego dla nich "Synchrona" - tunera, którego pierwszy człon imienia jest taki sam jak nazwa synchronicznego potwora. W mandze używa większości "Wojowników" o atrybucie ZIEMI, którzy nie wymagają konkretnego "Synchrona".

Każdy "Wojownik" wymagający "Synchrona" ma własną charakterystyczną kolorystykę, a także zupełnie inny atrybut. Jednakże "Quickdraw Synchron" może zostać użyty jako zamiennik dowolnego "Synchrona" w celu synchronicznego przyzwania dowolnego "Wojownika", który wymaga tunera z archetypu "Synchronów". Obecnie nie ma "Wojownika" z atrybutem WODY.

Odpowiednie karty
Potwory

Potwory Efekty

Synchroniczne Potwory

Zaklęcia
Pułapki