FANDOM

Void Imagination
Void Imagination CORE
Japońska nazwa 煉獄の虚夢
Kana れんごくのきょむ
Romaji Rengoku no Kyomu
Polskie tłumaczenie ang. Wyobraźnia pustki
jap. Pusty sen czyśćca
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość Continuous Continuous Spell
Prędkość 1
Kod 31444249
Archetyp/seria Void
Wspiera archetyp Infernoid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Void Imagination (jap. 煉獄の虚夢 Rengoku no Kyomu) – karta zaklęcia TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

"Infernoid" monsters you control whose original Levels are 2 or higher become Level 1 and all battle damage they inflict to your opponent is halved. You can send this card to the Graveyard; Fusion Summon 1 "Infernoid" Fusion Monster from your Extra Deck, using monsters from your hand or your side of the field as Fusion Materials. If your opponent controls a monster that was Special Summoned from the Extra Deck, and you do not, you can also use up to 6 monsters in your Deck as Fusion Materials.

Tłumaczenie Edytuj

Kontrolowane przez ciebie potwory "Infernoid", których oryginalny poziom wynosi 2 lub więcej stają się potworami na poziomie 1 i wszystkie obrażenia bitewne, które zadadzą twojemu przeciwnikowi ulegają zmniejszeniu o połowę. Możesz wysłać tę kartę na cmentarzysko; fuzyjnie przyzwij ze swojej dodatkowej talii 1 fuzyjnego potwora "Infernoid", używając potworów z twojej ręki lub z twojej strony pola jako materiałów fuzyjnych. Jeśli twój przeciwnik kontroluje potwora, który został specjalnie przyzwany z dodatkowej talii, a ty nie kontrolujesz takiego potwora, możesz także użyć jako materiałów fuzyjnych maksymalnie 6 potworów z twojej talii.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • włoski: Immaginazione del Vuoto