FANDOM

Void Expansion

煉獄の氾爛

Void Expansion SECE
Kana れんごくのはんらん
Romanizacja nazwy Rengoku no Hanran
Tłumaczenie nazwy ang. Rozszerzenie otchłani
jap. Powódź czyśćca
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Field Field Spell
Prędkość 1
Kod 34822850
Tekst karty
During your Standby Phase: You can Special Summon 1 "Infernoid Token" (Fiend-Type/FIRE/Level 1/ATK 0/DEF 0). To Special Summon an "Infernoid" monster using its own procedure, you can banish "Infernoid" monster(s) you control instead of those in the Graveyard (or any combination of both). Your opponent cannot target "Infernoid" monsters you control for attacks or with card effects, except the "Infernoid" monster(s you control with the highest Level (either, if tied).
Tłumaczenie
Podczas każdej z twoich faz oczekiwania: możesz specjalnie przyzwać 1 "Infernoid Token" (typ Fiend/OGIEŃ/poziom 1/ATK 0/DEF 0). Żeby specjalnie przyzwać potwora "Infernoid" używając jego własnej procedury, możesz zbanować kontrolowane przez ciebie potwora/y "Infernoid" zamiast tych na twoim cmentarzysku (lub korzystając z kombinacji obydwu sposobów). Twój przeciwnik nie może obierać kontrolowanych przez ciebie potworów "Infernoid" za cel ataków lub efektów kart, oprócz potwora "Infernoid" o najwyższym poziomie (któregokolwiek, jeśli mają taki sam poziom).
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata