FANDOM

Vampire Grace

ヴァンパイア・グレイス

Vampire Grace SHSP
Romanizacja imienia Vanpaia Gureisu
Tłumaczenie imienia Wampirza gracja
Poziom 6 LevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Zombie/Effect
Atak i obrona 2000/1200
Kod 40607210
Tekst karty
When a Level 5 or higher Zombie-Type monster(s) is Special Summoned to your side of the field by the effect of a Zombie-Type monster while this card is in your Graveyard: You can pay 2000 Life Points; Special Summon this card from your Graveyard. You can only use this effect of "Vampire Grace" once per turn. Once per turn: You can declare 1 card type (Monster, Spell, or Trap); your opponent sends 1 card of that type from their Deck to the Graveyard.
Tłumaczenie
Gdy potwór Zombie na poziomie 5 lub wyższym zostanie specjalnie przyzwany na twoją stronę pola przez efekt potwora Zombie, podczas gdy ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku: możesz zapłacić 2000 punktów życia; specjalnie przyzwij tę kartę ze swojego cmentarzyska. Możesz skorzystać z tego efektu "Vampire Grace" tylko raz na turę. Raz na turę: możesz zadeklarować 1 typ karty (potwór, zaklęcie, pułapka); twój przeciwnik wysyła na cmentarzysko 1 kartę tego typu z jego/jej talii.
Zestawy
Ciekawostki
  • Na japońskiej wersji tej karty, kielich trzymany przez tego potwora zawiera czerwony płyn.
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata