FANDOM

Vain Betrayer

Vain-裏切りの嘲笑

Vain Betrayer JOTL
Kana ヴェイン-うらぎりのちょうしょう
Romanizacja nazwy Vein - Uragiri no Chōshō
Tłumaczenie nazwy ang. Próżny zdrajca
jap. Próżny - pogardliwa zdrada
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość karty Continuous Continuous Trap
Prędkość 2
Kod 94933468
Tekst karty

When an opponent's Xyz Monster declares an attack: Activate this card by targeting the attacking monster. It cannot attack, also its effects are negated. While that monster is on the field, during each of your opponent's End Phases: Send the top 3 cards of the opponent's Deck to the Graveyard. When that monster leaves the field, destroy this card.

When a "V" monster declares an attack: Send all "V" cards from your opponent's Deck to the Graveyard, and if you do, gain 500 Life Points for each card sent, then shuffle your opponent's Deck, then send 5 cards from the top of your opponent's Deck to the Graveyard, for each card sent to the Graveyard by this effect. While this card is face-up on the field, negate the effects of all "V" monsters, also "V" monsters cannot attack.

Tłumaczenie

Gdy Xyz-potwór przeciwnika zadeklaruje atak: aktywuj tę kartę poprzez obranie za cel atakującego potwora. Ten potwór nie może atakować, poza tym jego efekty ulegają negacji. Dopóki ten potwór jest na polu, podczas każdej fazy końcowej przeciwnika: wyślij 3 górne karty z talii przeciwnika na cmentarzysko. Gdy ten potwór opuści pole, zniszcz tę kartę.

Gdy potwór "V" zadeklaruje atak: wyślij wszystkie karty "V" z talii przecwnika na cmentarzysko i gdy to zrobisz, zyskaj 500 punktów życia za każdą wysłaną kartę; następnie przetasuj talię przeciwnika, po czym wyślij 5 górnych kart z talii przeciwnika na cmentarzysko, za każdą kartę wysłaną na cmentarzysko przez ten efekt. Dopóki ta karta pozostaje na polu, anulu efekty wszystkich potworów "V", poza tym potwory "V" nie mogą atakować.

Zestawy
Anime
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata