FANDOM

Unpossessed

憑依解放

Unpossessed SECE
Kana ひょういかいほう
Romanizacja nazwy Hyōikaihō
Tłumaczenie nazwy ang. Brak opętania
jap. Uwolnienie opętania
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość karty Continuous Continuous Trap
Prędkość 2
Kod 25704359
Tekst karty
"Charmer" monsters you control cannot be destroyed by battle. If a "Familiar-Possessed" monster you control attacks an opponent's monster, it gains 800 ATK during damage calculation only. If a monster(s) you control is destroyed by battle or card effect: You can Special Summon 1 Spellcaster-Type monster with 1500 DEF from your Deck, whose Attribute is different from at least 1 of those destroyed monsters' original Attributes on the field, in Attack Position or face-down Defense Position. You can only use this effect of "Unpossessed" once per turn.
Tłumaczenie
Kontrolowane przez ciebie potwory "Charmer" nie mogą zostać zniszczone w walce. Jeśli kontrolowany przez ciebie potwór "Familiar-Possessed" zaatakuje potwora przeciwnika, ten potwór zyskuje 800 punktów ataku tylko na czas kalkulacji obrażeń. Jeśli kontrolowany orzez ciebie potwór(y) zostanie zniszczony w walce lub przez efekt karty: możesz specjalnie przyzwać z twojej talii 1 potwora typu Spellcaster z obroną 1500, którego atrybut jest inny niż atrybut chociaż 1 z tamtych zniszczonych potworów na polu, w pozycji ataku lub zakrytej pozycji obrony. Możesz skorzystać z tego efektu "Unpossessed" raz na turę.
Zestawy
Ciekawostki
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata