FANDOM

U.A. Midfielder
UA Midfielder NECH
Tłumaczenie imienia Środkowy U.A.
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Warrior/Effect
Atak i obrona 1200/1000
Kod 72491806
Tekst karty
You can Special Summon this card (from your hand) by returning 1 "U.A." monster you control to the hand, except "U.A. Midfielder". You can only Special Summon "U.A. Midfielder" once per turn this way. During either player's turn: You can target 1 other "U.A." monster you control; return that face-up monster to the hand, then Special Summon 1 "U.A." monster from your hand with a different name from that monster. You can only use this effect of "U.A. Midfielder" once per turn.
Tłumaczenie
Możesz specjalnie przyzwać tę kartę (z twojej ręki) przez przywrócenie do ręki kontrolowanego przez ciebie potwora "U.A.", oprócz "U.A. Midfielder". Możesz w ten sposób specjalnie przyzwać "U.A. Midfielder" tylko raz na turę. Podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz obrać za cel innego kontrolowanego przez ciebie potwora "U.A."; przywróć tamtego odkrytego potwora do ręki, po czym specjalnie przyzwij ze swojej 1 potwora "U.A." o innym imieniu niż tamten potwór. Możesz skorzystać z tego efektu "U.A. Midfielder" tylko raz na turę.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata