FANDOM

Toon Summoned Skull

トゥーン・デーモン Toon Daemon

Toon Summoned Skull LCJW
Romanizacja imienia Tūn Dēmon
Tłumaczenie imienia ang. Kreskówkowe Przyzwanie Czaszki
jap. Kreskówkowy Daemon
Poziom 6 LevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Fiend/Toon
Atak i obrona 2500/1200
Kod 65458948
Tekst karty
(This card is always treated as an "Archfiend" card.)

Cannot be Normal Summoned/Set. Cannot be Special Summoned unless you control a face-up "Toon World". Must first be Special Summoned (from your hand) by Tributing the same number of monsters needed for a Tribute Summon (normally 1). This card cannot attack the turn it is Special Summoned. You must pay 500 Life Points to declare an attack with this monster. If "Toon World" on the field is destroyed, destroy this card. This card can attack your opponent directly, unless they control a Toon Monster. If they do control one, this card must target a Toon Monster for its attacks.

Tłumaczenie
(Ta karta jest zawsze traktowana jako karta "Archfiend")

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Nie może zostać specjalnie przyzwany, chyba że kontrolujesz odkrytą kartę "Toon World". Musi zostać najpierw specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez poświęcenie takiej samej liczby potworów jaka jest potrzebna do normalnego przyzwania (normalnie 1). Ta karta nie może zaatakować podczas tury, w której została specjalnie przyzwana. Musisz zapłacić 500 punktów życia, żeby zadeklarować atak tym potworem. Jeśli karta "Toon World" na polu zostanie zniszczona, zniszcz tę kartę. Ta karta może zaatakować twojego przeciwnika bezpośrednio, chyba że twój przeciwnik kontroluje potwora Toon. Jeśli tak jest, ta karta musi obierać za cel swoich ataków potwory Toon.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Toon Summoned Skull (anime)

Manga
Gry
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata