FANDOM

Toon Mermaid

トゥーン・マーメイド

Toon Mermaid LCYW
Romanizacja imienia Tūn Māmeido
Tłumaczenie imienia Kreskówkowa syrena
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Aqua/Toon
Atak i obrona 1400/1500
Kod 65458948
Tekst karty
Cannot be Normal Summoned/Set. Cannot be Special Summoned unless you control a face-up "Toon World". Must first be Special Summoned (from your hand) by Tributing the same number of monsters needed for a Tribute Summon (normally 0). This card cannot attack the turn it is Special Summoned. You must pay 500 Life Points to declare an attack with this monster. If "Toon World" on the field is destroyed, destroy this card. This card can attack your opponent directly, unless they control a Toon Monster. If they do control one, this card must target a Toon Monster for its attacks.
Tłumaczenie
Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Nie może zostać specjalnie przyzwany, chyba że kontrolujesz odkrytą kartę "Toon World". Musi zostać najpierw specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez poświęcenie takiej samej liczby potworów jaka jest potrzebna do normalnego przyzwania (normalnie 0). Ta karta nie może zaatakować podczas tury, w której została specjalnie przyzwana. Musisz zapłacić 500 punktów życia, żeby zadeklarować atak tym potworem. Jeśli karta "Toon World" na polu zostanie zniszczona, zniszcz tę kartę. Ta karta może zaatakować twojego przeciwnika bezpośrednio, chyba że twój przeciwnik kontroluje potwora Toon. Jeśli tak jest, ta karta musi obierać za cel swoich ataków potwory Toon.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Toon Mermaid (anime)

Manga
Gry
Ciekawostki
Archetyp/Seria
  • Toon (トゥーン)
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata