Timaeus the Knight of Destiny
Timaeus the Knight of Destiny DRL2
Japońskie imię 合神竜ティマイオス
Kana がっしんりゅうティマイオス
Romaji Gasshinryū Timaiosu
Polskie tłumaczenie ang. Timaeus, Rycerz Przeznaczenia
jap. Połączony boski smok, Timaeus
Poziom 10 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Warrior/Fusion/Effect
Atak i obrona ?/?
Kod 53315891
Wspiera archetyp Legendary Knight
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Timaeus the Knight of Destiny (jap. 合神竜ティマイオス Gasshinryū Timaiosu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

"Legendary Knight Timaeus" + "Legendary Knight Critias" + "Legendary Knight Hermos"
Must be Special Summoned (from your Extra Deck) by sending the above cards you control to the Graveyard, and cannot be Special Summoned by other ways. (You do not use "Polymerization".) This card is unaffected by other cards' effects. Once per battle, if this card attacks or is attacked, during damage calculation (in either player's turn): You can make this card's ATK and DEF become equal to the ATK of the monster on the field with the highest ATK (your choice, if tied). When this card is destroyed by battle: You can Special Summon 3 "Legendary Knight" monsters from your hand, Deck, and/or Graveyard, ignoring their Summoning conditions.

Tłumaczenie Edytuj

"Legendary Knight Timaeus" + "Legendary Knight Critias" + "Legendary Knight Hermos"
Musi zostać specjalnie przyzwany (z twojej dodatkowej talii) przez wysłanie powyższych, kontrolowanych przez ciebie kart na cmentarzysko i nie może zostać specjalnie przyzwany z żaden inny sposób (nie używasz karty "Polymerization"). Ta karta jest odporna na działanie efektów innych kart. Raz na walkę podczas kalkulacji obrażeń, jeśli ta karta zaatakuje lub zostanie zaatakowana (w turze, któregokolwiek z graczy): możesz sprawić, że atak i obrona tej karty przybiorą wartość ataku potwora na polu, który ma najwyższy atak (wybór należy do ciebie, gdy będzie remis). Gdy ta karta zostanie zniszczona w walce: możesz specjalnie przyzwać ze swojej ręki, talii i/lub cmentarzyska 3 potwory "Legendary Knight", ignorując ich warunki przyzwania.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Chevalier du Destin Timée
  • hiszpański: Timaeus, el Caballero del Destino
  • niemiecki: Timaeus der Schicksalsritter
  • portugalski: Cavaleiro do Destino
  • włoski: Timaeus il Cavaliere del Destino
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.