FANDOM

Tidal, Dragon Ruler of Waterfalls

瀑征竜-タイダル

Tidal Dragon Ruler of Waterfalls CT10
Kana ばくせいりゅう-タイダル
Romanizacja imienia Hakuseiryū - Taidaru
Tłumaczenie imienia Tidal, smoczy władca wodospadów
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Dragon/Effect
Atak i obrona 2600/2000
Kod 26400609
Tekst karty
If this card is in your hand or Graveyard: You can banish a total of 2 WATER and/or Dragon-Type monsters from your hand and/or Graveyard, except this card; Special Summon this card. During your opponent's End Phase, if this card was Special Summoned: Return it to the hand. You can discard this card and 1 WATER monster to the Graveyard, then target 1 monster in your Graveyard; Special Summon that target. If this card is banished: You can add 1 WATER Dragon-Type monster from your Deck to your hand. You can only use 1 "Tidal, Dragon Ruler of Waterfalls" Card effect per turn, and only once that turn.
Tłumaczenie
Gdy ta karta znajduje się w twojej ręce lub na cmentarzysku: możesz zbanować kombinację 2 WODNYCH potworów i/lub potworów typu Dragon ze swojej ręki i/lub cmentarzyska, oprócz tej karty; specjalnie przyzwij tę kartę. Podczas fazy końcowej przeciwnika, gdy ta karta została specjalnie przyzwana: przywróć ją do ręki. Możesz odrzucić tę kartę i 1 WODNEGO potwora na swoje cmentarzysko, po czym wybrać 1 potwora na twoim cmentarzysku; specjalnie przyzwij ten cel. Gdy ta karta zostanie zbanowana: możesz dodać 1 WODNEGO potwora typu Dragon ze swojej talii do swojej ręki. Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Tidal, Dragon Ruler of Waterfalls" na turę i tylko raz na turę.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata