FANDOM

Thorn Observer - Zuma
Son Obuzaba Zuma ARCV
Japońskie imię 茨の戒人-ズーマ
Kana ソーン・オブザーバー-ズーマ
Romaji Sōn Obuzābā - Zūma
Polskie tłumaczenie Obserwator Ciernia - Zuma
Poziom 2 LevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Synchro/Effect
Atak i obrona 0/0
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 77
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Thorn Observer - Zuma (jap. 茨の戒人-ズーマ Sōn Obuzābā - Zūma) – potwór występujący w anime.

Tekst karty Edytuj

1 Tuner + 1 "Thorn Prisoner" monster
When this card is Synchro Summoned: Place 1 Thorn Counter on all monsters on the field. While this card is on the field, monsters with Thorn Counters cannot attack, also during each player's End Phase, the turn player takes 400 damage for each Thorn Counter on their field. When this card is targeted for an attack while all of the monsters that were used for the Synchro Summon of this card are in your Graveyard: You can pay 400 LP, then target all of those monsters; you take no battle damage from this battle. At the end of the Damage Step, Special Summon this card and those targets from your Graveyard, in Attack Position.

Tłumaczenie Edytuj

1 tuner + 1 potwór "Thorn Prisoner"
Gdy ta karta zostanie synchronicznie przyzwana: połóż 1 znacznik Thorn na wszystkich potworach na polu. Podczas gdy ta karta znajduje się na polu, potwory ze znacznikami Thorn nie mogą atakować, poza tym podczas fazy końcowej każdego z graczy, aktywny gracz otrzymuje 400 punktów obrażeń za każdy znacznik Thorn znajdujący się na jego/jej polu. Gdy ta karta stanie się celem ataku podczas gdy wszystkie potwory użyte do synchronicznego przyzwania tej karty znajdują się na twoim cmentarzysku: możesz zapłacić 400 punktów życia, po czym obrać za cel wszystkie te potwory; nie otrzymujesz żadnych obrażeń bitewnych w tej bitwie. Na koniec kroku obrażeń, specjalnie przyzwij w pozycji ataku tę kartę i tamte cele ze swojego cmentarzyska.

Yu-Gi-Oh! ARC-V Edytuj

"Thorn Observer - Zuma" jest kartą Sergeya.