FANDOM

The Unspeakable Trapezohedron

금단의 트라페조헤드론

The Unspeakable Trapezohedron KR DUEA
Romanizacja nazwy Geumdanui Teurapejohedeuron
Tłumaczenie nazwy Niewypowiedziany Trapezoedr
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Normal Normal Spell
Prędkość 1
Kod 49033797
Tekst karty
Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Activate 1 of these effects. You can only activate 1 "The Unspeakable Trapezohedron" per turn.

● If you control a Fusion Monster and a Synchro Monster, and no Xyz Monsters: Special Summon 1 "Outer God" Xyz Monster from your Extra Deck, and if you do, attach this card to it as an Xyz Material.
● If you control a Synchro Monster and an Xyz Monster, and no Fusion Monsters: Special Summon 1 "Elder God" Fusion Monster from your Extra Deck.
● If you control an Xyz Monster and a Fusion Monster, and no Synchro Monsters: Special Summon 1 "Great Old One" Synchro Monster from your Extra Deck.

Tłumaczenie
Aktywuj 1 z tych efektów. Możesz aktywować tylko 1 kartę "The Unspeakable Trapezohedron" na turę.

● Jeśli kontrolujesz fuzyjnego i synchronicznego potwora, nie kontrolujesz natomiast Xyz-potwora: specjalnie przyzwij 1 Xyz-potwora "Outer God" ze swojej dodatkowej talii i gdy to zrobisz, dołącz do niego tę kartę jako Xyz-materiał.
● Jeśli kontrolujesz synchronicznego i Xyz-potwora, nie kontrolujesz natomiast fuzyjnego potwora: specjalnie przyzwij 1 fuzyjnego potwora "Elder God" ze swojej dodatkowej talii.
● Jeśli kontrolujesz Xyz i fuzyjnego potwora, nie kontrolujesz natomiast synchronicznego potwora: specjalnie przyzwij 1 synchronicznego potwora "Great Old One" ze swojej dodatkowej talii.

Zestawy
Ciekawostki
  • Ta karta to najpewniej nawiązanie do trapezoedru z opowiadania Duch ciemności autorstwa H.P. Lovecrafta. Artefakt miał moc przyzwania Nyarlathotep, co jest odzwierciedlone w efekcie tej karty.
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata