FANDOM

Taotie, Shadow of the Yang Zing

魔竜星-トウテツ

Taotie Shadow of the Yang Zing NECH-ENS
Kana まりゅうせい-トウテツ
Romanizacja imienia Maryūsei - Tōtetsu
Tłumaczenie imienia ang. Taotie, cień Yang Zing
jap. Tōtetsu, Smocza Kometa zła
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Wyrm/Effect
Atak i obrona 2200/0
Kod 99946920
Tekst karty
When this card you control is destroyed by battle or card effect and sent to your Graveyard: You can Special Summon 1 "Yang Zing" monster from your Deck in Defense Position, except "Taotie, Shadow of the Yang Zing". You can only use this effect of "Taotie, Shadow of the Yang Zing" once per turn. Once per turn, during your opponent's Main Phase or Battle Phase, you can: Immediately after this effect resolves, Synchro Summon 1 Synchro Monster using only "Yang Zing" monsters you control (this is a Quick Effect). Possesion of a face-up Synchro Monster that used this card as a Synchro Material cannot switch.
Tłumaczenie
Gdy ta kontrolowana przez ciebie karta zostanie zniszczona w walce lub przez efekt karty i wysłana na cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać w pozycji obrony 1 potwora "Yang Zing" z twojej talii, oprócz "Taotie, Shadow of the Yang Zing". Możesz skorzystać z tego efektu "Taotie, Shadow of the Yang Zing" tylko raz na turę. Raz na turę, podczas fazy głównej lub fazy bitwy twojego przeciwnika: zaraz gdy ten efekt ulegnie rozpatrzeniu, możesz synchronicznie przyzwać 1 synchronicznego potwora korzystają jedynie z kontrolowanych przez ciebie potworów "Yang Zing" (to jest szybki efekt). Stan posiadania tego synchronicznego potwora przyzwanego przy pomocy tej karty jako materiału synchronicznego nie może ulec zmianie.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata