FANDOM

Sylvan Peaskeeper

森羅の実張り ピース Shinra no Mibari Peas

Sylvan Peaskeeper LVAL
Kana しんらのみばり ピース
Romanizacja imienia Shinra no Mibari Pīsu
Tłumaczenie imienia ang. Leśny Peaskeeper
jap. Groszki, rozjemcy Shinra
Poziom 1 Level
Atrybut Wind WIND
Typ potwora Plant/Effect
Atak i obrona 400/100
Kod 63257623
Tekst karty
When this card is Normal or Special Summoned: You can excavate the top card of your Deck, and if it is a Plant-Type monster, send it to the Graveyard. Otherwise, place it on the bottom of your Deck. If this card is excavated from the Deck and sent to the Graveyard by a card effect: You can target 1 Level 4 or lower Plant-Type monster in your Graveyard; Special Summon that target. You can only use this effect of "Sylvan Peaskeeper" once per turn.
Tłumaczenie
Gdy ta karta zostanie normalnie lub specjalnie przyzwana: możesz odkryć górną kartę ze swojej talii i gdy ta karta jest potworem typu Plant, wyślij ją na cmentarzysko. W przeciwnym wypadku, włóż tę kartę na spód swojej talii. Gdy ta karta zostanie odkryta z talii i wysłana na cmentarzysko przez efekt karty: możesz wybrać 1 potwora typu Plant ze swojego cmentarzyska, na poziomie 4 lub niższym; specjalnie przyzwij ten cel. Możesz skorzystać z tego efektu "Sylvan Peaskeeper" tylko raz na turę.
Zestawy
Ciekawostki
  • Imię tej karty w TCG to połączenie angielskich słów "peas" (groszki) i "peacekeeper" (rozjemca).
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata