FANDOM

Sylvan Mikorange

森羅の蜜柑子 シトラ Shinra no Mikanko Citra

Sylvan Mikorange LVAL
Kana しんらのみかんこ シトラ
Romanizacja imienia ang. Shinra no Mikanko Shitora
jap. Citra, kapłanka Mikan Shinry
Tłumaczenie imienia Leśny Mikorange
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Plant/Effect
Atak i obrona 400/1100
Kod 47077318
Tekst karty
When this card you control is destroyed by your opponent's card (either by battle or by card effect) and sent to your Graveyard: You can excavate the top card of your Deck, and if it is a Plant-Type monster, send it to the Graveyard. Otherwise, place it on the bottom of your Deck. If this card is excavated from the Deck and sent to the Graveyard by a card effect: All Plant-Type monsters you currently control gain 300 ATK and DEF.
Tłumaczenie
Gdy ta kontrolowana przez ciebie karta zostanie zniszczona przez kartę przeciwnika (w walce lub przez efekt karty) i wysłana na twoje cmentarzysko: możesz odkryć górną kartę ze swojej talii i jeśli jest to potwór typu Plant, wysłać ją na cmentarzysko. W przeciwnum wypadku włóż ją na spód swojej talii. Gdy ta karta zostanie odkryta z talii i wysłana na cmentarzysko przez efekt karty: wszystkie aktualnie kontrolowane przez ciebie potwory typu Plant zyskują 300 punktów ataku i obrony.
Zestawy
Ciekawostki
  • Sylvan Hermitree jest widoczny w tle tej karty.
  • Angielskie imię tej karty to połączenie słów "miko" i "orange" (ang. pomarańcza).
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata