FANDOM

Sylvan Lotuswain

森羅の渡し守 ロータス Shinra no Watashimori Lotus

Sylvan Lotuswain PRIO
Kana しんらのわたしもり ロータス
Romanizacja imienia Shinra no Watashimori Rōtasu
Tłumaczenie imienia ang. Leśny Lotos-sternik
Lotus, przewoźnik Shinry
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ potwora Plant/Effect
Atak i obrona 2300/1100
Kod 73136204
Tekst karty
Once per turn: You can excavate a number of cards from the top of your Deck, equal to the number of cards your opponent controls, send any excavated Plant-Type monsters to the Graveyard, also place the other cards on the bottom of your Deck in any order. If this card is excavated from the Deck and sent to the Graveyard by a card effect: You can target up to 5 "Sylvan" cards in your Graveyard, except "Sylvan Lotuswain"; place those targets on the bottom of your Deck in any order.
Tłumaczenie
Raz na turę: możesz odkryć karty z wierzchu twojej talii w liczbie kart kontrolowanych przez twojego przeciwnika; wyślij każdego odkrytego potwora typu Plant na cmentarzysko i włóż każdą inną kartę pod spód swojej talii w dowolnej kolejności. Gdy ta karta zostanie odkryta z talii i wysłana na cmentarzysko przez efekt karty: możesz obrać za cel do 5 kart "Sylvan" na swoim cmentarzysku, oprócz "Sylvan Lotuswain"; włóż te karty pod spód swojej talii w dowolnej kolejności.
Zestawy
Ciekawostki
  • Angielskie imię tego potwora to połączenia angielskich słów "lotus" ("lotos") i "coxswain" ("sternik").
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata