FANDOM

Superheavy Samurai Trumpeter

超重武者ホラガ-E Chōjūmusha Horaga-E

Superheavy Samurai Trumpeter SECE
Kana ちょうじゅうむしゃホラガ-イー
Romanizacja imienia Chōjūmusha Horaga-Ī
Tłumaczenie imienia ang. Trębacz Superciężkich Samurajów
jap. Superciężki Samuraj, Horaga-E
Poziom 2 LevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Machine/Tuner/Effect
Atak i obrona 300/600
Kod 64373401
Tekst karty

If you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard, you can Special Summon this card (from your hand). After this card was Special Summoned this way, you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except "Superheavy Samurai" monsters. If this card is Tributed for the Tribute Summon of a "Superheavy Samurai" monster and sent to the Graveyard, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can Special Summon this card.

If you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard, you can Special Summon this card (from your hand) by sending 1 "Superheavy Samurai" monster from your hand to the Graveyard.

Tłumaczenie

Jeśli nie masz żadnych kart zaklęć/pułapek na twoim cmentarzysku, możesz specjalnie przyzwać tę kartę (ze swojej ręki). Gdy ta karta zostanie przyzwana w ten sposób, nie możesz specjalnie przyzywać potworów przez resztę tej tury, oprócz potworów "Superheavy Samurai". Gdy ta karta zostanie poświęcona do normalnego przyzwania potwora "Superehavy Samurai" i wysłana na cmentarzysko oraz nie posiadasz żadnych kart zaklęć/pułapek na twoim cmentarzysku: możesz specjalnie przyzwać tę kartę.

Jeśli nie masz żadnej karty zaklęcia/pułapki na twoim cmentarzysku, możesz specjalnie przyzwać tę kartę (z twojej ręki) przez wysłanie na cmentarzysko 1 potwora "Superheavy Samurai" z twojej ręki.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Superheavy Samurai Trumpeter (anime)

Ciekawostki
  • "Horagai" to japoński róg wojenny używany w czasach feudalnych.
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata