FANDOM

Superehavy Samurai Soulbuster Gauntlet

超重武者装留バスター・ガントレット

Superheavy Samurai Soulbuster Gauntlet CROS
Kana ちょうじゅうむしゃそうるバスター・ガントレット
Romanizacja imienia Chōjūmusha Sōru Basutā Gantoretto
Tłumaczenie imienia ang. Superciężki samuraj, Rękawica niszcząca duszę
jap. Dusza superciężkiego samuraja, Niszczycielska rękawica
Poziom 1 Level
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 0/400
Kod 35800511
Tekst karty
You can target 1 "Superheavy Samurai" monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. It gains 400 DEF. During either player's Damage Step, when a Defense Position "Superheavy Samurai" monster you control battles an opponent's monster, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can send this card from your hand to the Graveyard; your battling monster's DEF becomes double its original DEF until the end of this turn.
Tłumaczenie
Możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Superheavy Samurai"; wyposaż ten cel w tego potwora z twojej ręki lub twojej strony pola. Ten cel zyskuje 400 punktów obrony. Podczas kroku obrażeń, któregokolwiek z graczy, gdy kontrolowany przez ciebie potwór "Superheavy Samurai" w pozycji obrony walczy z potworem przeciwnika i nie masz żadnych kart zaklęć/pułapek na twoim cmentarzysku: możesz wysłać na cmentarzysko tę kartę ze swojej ręki; do czasu zakończenia tej tury, obrona twojego walczącego potwora przyjmuje wartość jego podwójnej, oryginalnej obrony.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Superheavy Samurai Soulbuster Gauntlet (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata