FANDOM

Superheavy Samurai Soulbreaker Armor

超重武者装留ブレイク・アーマー Chōjūmusha Soul Break Armor

Superheavy Samurai Soulbreaker Armor NECH
Kana ちょうじゅうむしゃそうるブレイク・アーマー
Romanizacja imienia Chōjūmusha Sōru Bureiku Āmā
Tłumaczenie imienia ang. Łamiąca duszę zbroja Superciężkiego Samuraja
jap. Dusza Superciężkiego samuraja - Łamiąca zbroja
Poziom 1 Level
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 0/500
Kod 77679716
Tekst karty
You can target 1 "Superheavy Samurai" monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. It loses 1000 DEF, also it cannot be destroyed by battle. If this card is in your Graveyard: You can banish all "Superheavy Samurai Soulbreaker Armors" from your Graveyard, then target 1 "Superheavy Samurai" monster on the field whose current DEF is lower than its original DEF; inflict damage to your opponent equal to the difference between its current and original DEF.
Tłumaczenie
Możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Superheavy Samurai"; wyposaż ten cel w tego potwora z twojej ręki lub z twojej strony pola. Traci 1000 punktów obrony, ale nie może zostać zniszczony w walce. Gdy ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku: możesz zbanować wszystkie karty "Superheavy Samurai Soul Break Armor" ze swojego cmentarzyska, po czym obrać za cel 1 potwora "Superheavy Samurai", którego obecna wartość obrony jest inna niż jego oryginalna obrona; zadaj obrażenia swojemu przeciwnikowi równe różnicy pomiędzy jego obecną i oryginalną wartością obrony.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Superheavy Samurai Soulbreaker Armor (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata