FANDOM

Superheavy Samurai Soulbang Cannon

超重武者装留ビッグバン Chōjūmusha Big Bang

Superheavy Samurai Soulbang Cannon NECH
Kana ちょうじゅうむしゃそうるビッグバン
Romanizacja imienia Chōjūmusha Sōru Bigguban
Tłumaczenie imienia ang. Działo wybuchowej duszy Superciężkiego Samuraja
jap. Dusza Superciężkiego samuraja - Wielki Wybuch
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 1000/1000
Kod 03064425
Tekst karty
You can target 1 "Superheavy Samurai" monster you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. It gains 1000 DEF. During either player's Battle Phase, when your opponent activates a effect while you control a Defense Position "Superheavy Samurai" monster: You can banish this card from your Graveyard; negate the activation, and if you do, destroy it, then destroy as many monsters on the field as possible (min. 1), and if you do, both players take 1000 damage.
Tłumaczenie
Możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Superheavy Samurai"; wyposaż ten cel w tego potwora z twojej ręki lub z twojej strony pola. Zyskuje 1000 punktów obrony. Podczas fazy bitwy, któregokolwiek z graczy, gdy twój przeciwnik aktywuje efekt kartyt, podczas gdy kontrolujesz potwora "Superheavy Samurai" w pozycji obronnej: możesz zbanować tę kartę z twojego cmentarzyska; anuluj aktywację tę karty i gdy to zrobisz, zniszcz ją; następnie, zniszcz jak najwięcej potworów na polu (min. 1) i gdy to zrobisz, obydwaj gracze otrzymują 1000 punktów obrażeń.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Superheavy Samurai Soulbang Cannon (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata