FANDOM

Superheavy Samurai Gigagloves

超重武者グロウ-V Chōjūmusha Glo-V

Superheavy Samurai Gigagloves CROS
Kana ちょうじゅうむしゃグロウ-ブ
Romanizacja imienia Chōjūmusha Gurō-Bu
Tłumaczenie imienia ang. Superciężki samuraj, Gigarękawice
jap. Superciężki samuraj, Rękawica
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 100/1000
Kod 62017867
Tekst karty
If this card is sent to the Graveyard, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can look at 5 cards from the top of your Deck, then place them on the top of the Deck in any order. When an opponent's monster declares a direct attack: You can banish this card from your Graveyard; excavate the top card of your Deck, and if it is a "Superheavy Samurai" monster, add it to your hand, and if you do, the attacking monster's ATK becomes 0. Otherwise, send it to the Graveyard.
Tłumaczenie
Jeśli ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko, a ty nie masz żadnych kart zaklęć/pułapek na twoim cmentarzysku: możesz spojrzeć na 5 kart z wierzchu twojej talii i odłożyć je tam w dowolnej kolejności. Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje bezpośredni atak: możesz zbanować tę kartę z twojego cmentarzyska; odkryj wierzchnią kartę z twojej talii i jeśli jest to potwór "Superheavy Samurai", dodaj go do swojej ręki i gdy to zrobisz, wartość ataku tego atakującego potwora spada do 0; w przeciwnym wypadku, wyślij ją na cmentarzysko.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Superheavy Samurai Gigagloves (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata