FANDOM

Superheavy Samurai Flutist

超重武者カゲボウ-C Chōjūmusha Kagebo-C

Superheavy Samurai Flutist SECE
Kana ちょうじゅうむしゃカゲボウ-シー
Romanizacja imienia Chōjūmusha Kagebō - Shī
Tłumaczenie imienia ang. Flecista Superciężkich Samurajów
jap. Superciężki Samuraj, Kagebo-C
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Machine/Effect
Atak i obrona 500/1000
Kod 27978707
Tekst karty

You can Tribute this card; Special Summon 1 "Superheavy Samurai" monster from your hand. During either player's turn, when a card or effect is activated that targets a "Superheavy Samurai" monster you control: You can banish this card from your Graveyard; negate the activation, and if you do, destroy that card. You can only use each effect of "Superheavy Samurai Flutist" once per turn.

Tekst tej karty nie został pokazany w całości - następujące efekty są ich rekonstrukcją z anime.
If this card was Normal Summoned this turn: You can Tribute this card; Special Summon 1 "Superheavy Samurai" monster from your hand.

Tłumaczenie

Możesz poświęcić tę kartę; specjalnie przyzwij 1 potwora "Superheavy Samurai" ze swojej ręki. Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy karta lub efekt zostanie obierający za cel kontrolowanego przez ciebie potwora "Superheavy Samurai" zostanie aktywowany: możesz zbanować tę kartę z twojego cmentarzyska; anuluj tę aktywację i gdy to zrobisz, zniszcz tamtą kartę. Możesz skorzystać z każdego efektu "Superheavy Samurai Flutist" tylko raz na turę.

Jeśli ta karta została normalnie przyzwana podczas tej tury: możesz poświęcić tę kartę; specjalnie przyzwij ze swojej ręki 1 potwora "Superheavy Samurai".

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Superheavy Samurai Flutist (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata