FANDOM

Superheavy Samurai Blowtorch
Superheavy Samurai Blowtorch CORE
Japońskie imię 超重武者タイマ-2
Kana ちょうじゅうむしゃタイマ-ツー
Romaji Chōjūmusha Taima-tsū
Polskie tłumaczenie ang. Superciężki Samuraj - Palnik
jap. Superciężki Samuraj - Pochodnia
Poziom 1 Level
Atrybut Earth EARTH
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 500/300
Kod 07864030
Archetyp/seria Superheavy Samurai
Wspiera archetyp Superheavy Samurai
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Superheavy Samurai Blowtorch (jap. 超重武者タイマ-2 Chōjūmusha Taima-tsū) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When an opponent’s monster declares an attack while you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can send this card from your hand to the Graveyard, then target 1 "Superheavy Samurai" monster you control; change the attack target to it and perform damage calculation. Once per turn, when an opponent’s monster declares an attack: You can change the attack target to this card and perform damage calculation. Cannot be destroyed by battle.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje atak podczas gdy nie masz żadnych kart zaklęć/pułapek na twoim cmentarzysku: możesz wysłać tę kartę ze swojej ręki na cmentarzysko, po czym obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Superheavy Samurai"; zmień cel tego ataku na tamtego potwora i przeprowadź kalkulację obrażeń. Raz na turę, Gdy potwór przeciwnika zadeklaruje atak: możesz zmienić cel tego ataku na tę kartę i przeprowadzić kalkulację obrażeń. Nie może zostać zniszczony w walce.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj