FANDOM

Superheavy Samurai Battleball

超重武者タマ-C Chōjūmusha Tama-C

Superheavy Samurai Battleball CROS
Kana ちょうじゅうむしゃタマ-シー
Romanizacja imienia Chōjūmusha Tama-Shī
Tłumaczenie imienia ang. Superciężki samuraj, Bitewna Kula
Poziom 2 LevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Machine/Tuner/Effect
Atak i obrona 100/800
Kod 09402966
Tekst karty
If all monsters you control are "Superheavy Samurai" monsters, and you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can target 1 face-up monster your opponent controls; send both it and this card from the field to the Graveyard, then Special Summon from your Extra Deck 1 "Superheavy Samurai" Synchro Monster whose Level equals the total original Levels of those 2 monsters in the Graveyard. (This Special Summon is treated as a Synchro Summon.) You can only use this effect of "Superheavy Samurai Battleball" once per turn.
Tłumaczenie
Jeśli wszystkie kontrolowane przez ciebie potwory to potwory "Superheavy Samurai" i nie posiadasz żadnych kart zaklęć/pułapek na twoim cmentarzysku: możesz obrać za cel 1 odkrytego potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; wyślij tamtego potwora oraz tę kartę z pola na cmentarzysko, po czym specjalnie przyzwij z twojej dodatkowej talii 1 synchronicznego potwora "Superheavy Samurai", którego poziom równa się sumie oryginalnych poziomów tamtych dwóch potworów na cmentarzysku (to specjalnie przyzwanie jest traktowane jako synchroniczne przyzwanie). Możesz skorzystać z tego efektu "Superheavy Samurai Battleball" tylko raz na turę.
Zestawy
Anime

Główny artykuł: Superheavy Samurai Battleball (anime)

Ciekawostki
  • Japońskie imię tego potwora, "Tama-C", to gra słów: samo słówko "tama" oznacza po japońsku kulę, natomiast wymowa pełnego imienia, "tamashī", oznacza duszę.
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata