FANDOM

Super Soldier Ritual
Chosenshi no Gishiki DOCS-JP
Japońska nazwa 超戦士の儀式
Kana ちょうせんしのぎしき
Romaji Chōsenshi no Gishiki
Polskie tłumaczenie Rytuał super żołnierza
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość Ritual Ritual Spell
Prędkość 1
Kod 14094090
Wspiera archetyp Black Luster Soldier
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Super Soldier Ritual (jap. 超戦士の儀式 Chōsenshi no Gishiki) – karta zaklęcia TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
This card can be used to Ritual Summon any "Black Luster Soldier" Ritual Monster. You must also Tribute monsters from your hand or field whose total Levels equal exactly 8. During your Main Phase, except the turn this card was sent to the Graveyard: You can banish this card, 1 LIGHT monster, and 1 DARK monster from your Graveyard; Special Summon 1 "Black Luster Soldier" Ritual Monster from your hand, ignoring its Summoning conditions. You can only use this effect of "Super Soldier Ritual" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Ta karta może zostać użyta do rytualnego przyzwania dowolnego rytualnego potwora "Black Luster Soldier". Musisz także poświęcić potwory ze swojej ręki lub pola, których suma poziomów wynosi dokładnie 8. Podczas twojej fazy głównej, nie licząc tury, podczas której ta karta została wysłana na cmentarzysko: możesz zbanować tę kartę, 1 ŚWIETLNEGO potwora i 1 MROCZNEGO potwora z twojego cmentarzyska; specjalnie przyzwij ze swojej ręki 1 rytualnego potwora "Black Luster Soldier", ignorując jego warunki przyzwania. Możesz skorzystać z tego efektu "Super Soldier Ritual" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj