FANDOM

Suanni, Fire of the Yang Zing

炎竜星-シュンゲイ

Suanni Fire of the Yang Zing DUEA
Kana えんりゅうせい-シュンゲイ
Romanizacja imienia Enryūsei - Shungei
Tłumaczenie imienia ang. Suanni, ogień Yang Zing
jap. Kosmiczny smok ognia, Shungei
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ potwora Wyrm/Effect
Atak i obrona 1900/0
Kod 30106950
Tekst karty
When this card you control is destroyed by battle or by card effect and sent to your Graveyard: You can Special Summon 1 "Yang Zing" monster from your Deck in Defense Position, except "Suanni, Fire of the Yang Zing". You can only use this effect of "Suanni, Fire of the Yang Zing" once per turn. Once per turn, during your opponent's Main Phase or Battle Phase, you can: Immediately after this effect resolves, Synchro Summon 1 Synchro Monster using only "Yang Zing" monsters you control (this is a Quick Effect). A Synchro Monster Summoned by using this card as a Synchro Material gains 500 ATK and DEF.
Tłumaczenie
Gdy ta kontrolowana przez ciebie karta zostanie zniszczona w walce lub przez efekt karty i wysłana na twoje cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać 1 potwora "Yang Zing" ze swojej talii w pozycji obronnej, oprócz "Suanni, Fire of the Yang Zing". Możesz skorzystać z tego efektu "Suanni, Fire of the Yang Zing" tylko raz na turę. Raz na turę, podczas fazy głównej lub bitewnej twojego przeciwnika, możesz: zaraz po rozpatrzeniu tego efektu, synchronicznie przyzwij 1 synchronicznego potwora korzystając jedynie z kontrolowanych przez siebie potworów "Yang Zing" (to jest szybki efekt). Synchroniczny potwór przyzwany przy użyciu tej karty jako materiału synchronicznego zyskuje 500 punktów ataku i obrony.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata