FANDOM

Stellarknight Constellar Diamond

星輝士 セイクリッド・ダイヤ Stellaknight Sacred Dia

Stellarknight Constellar Diamond SECE
Kana ステラナイト セイクリッド・ダイヤ
Romanizacja imienia Suteranaito Seikuriddo Daiya
Tłumaczenie imienia ang. Stellarycerz Constellar, Diament
jap. Święty Stellarycerz, Dia
Stopień 5 RankRankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Wyrm/Xyz/Effect
Atak i obrona 2700/2000
Kod 09272381
Materiały 3 lub więcej ŚWIETLNYCH potworów na poziomie 5
Tekst karty
During your Main Phase 2, you can also Xyz Summon this card by using a "tellarknight" Xyz Monster you control as the Xyz Material, except "Stellarknight Constellar Diamond". (Xyz Materials attached to that monster also become Xyz Materials on this card.) While this card has Xyz Material, neither player can send cards from the Deck to the Graveyard, and any card that returns from the Graveyard to the hand is banished instead. During either player's turn, when an opponent's DARK activates its effect: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the activation, and if you do, destroy it.
Tłumaczenie
Podczas twojej fazy głównej 2, możesz Xyz-przyzwać tę kartę używając kontrolowanego przez siebie Xyz-potwora (innego niż "Stellarknight Constellar Diamond") jako Xyz-materiału (Xyz-materiały dołączone do tamtego potwora stają się także Xyz-materiałami tej karty). Gdy ta karta ma Xyz-materiał, żaden z graczy nie może wysyłać kart z talii na cmentarzysko, poza tym wszystkie karty przywrócone z cmentarzyska do ręki zostają zamiast tego zbanowane. Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy MROCZNY potwór twojego przeciwnika aktywuje swój efekt: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; anuluj aktywację tego efektu i gdy to zrobisz, zniszcz tamtego potwora.
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata