FANDOM

Ten artykuł dotyczy legalnej wersji karty Slifer the Sky Dragon. Jeśli szukałeś jej pierwszej wersji, zob. Slifer the Sky Dragon (oryginalna wersja).

Slifer the Sky Dragon
Slifer the Sky Dragon PGLD
Japońskie imię オシリスの天空竜
Kana オシリスのてんくうりゅう
Romaji Oshirisu no Tenkūryū
Polskie tłumaczenie ang. Slifer, Powietrzny Smok
jap. Ozyrys, Niebiański Smok
Poziom 10 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Divine DIVINE
Typ Divine-Beast/Effect
Atak i obrona ?/?
Archetyp/seria Egyptian God
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Slifer the Sky Dragon (jap. オシリスの天空竜 Oshirisu no Tenkūryū) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Requires 3 Tributes to Normal Summon (cannot be Normal Set). This card's Normal Summon cannot be negated. When Normal Summoned, cards and effects cannot be activated. During the End Phase, if this card was Special Summoned: Send it to the Graveyard. This card gains 1000 ATK and DEF for each card in your hand. When a monster(s) is Normal or Special Summoned to your opponent's side of the field in face-up Attack Position: That monster(s) loses 2000 ATK, then if its ATK has been reduced to 0 as a result, destroy it.

Tłumaczenie Edytuj

Wymaga trzech poświęceń do normalnego przyzwania (nie można go normalnie ustawić). Normalne przyzwanie tego potwora nie może zostać zanegowane. Gdy normalnie przyzywany, karty i efekty nie mogą być aktywowane. Podczas fazy końcowej, jeżeli ta karta została przyzwana specjalnie: Wyślij ją na cmentarz. Za każdą kartę w ręce ten potwór zyskuje 1000 ATK i DEF. Gdy potwór zostanie normalnie lub specjalnie przyzwany na strone pola przeciwnika w odkrytej pozycji ataku: Przyzwany potwór traci 2000 ATK, następnie jeśli ATK został zredukowany do 0, zniszcz go.

Zestawy Edytuj

TCG

Ogólnoświatowe

Ameryka Północna

OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza boska karta Yugiego Muto.
  • W polskiej edycji Yu-Gi-Oh Abridged Slifer jest nazwany 'Slifer producent wykonawczy'

Status Edytuj