FANDOM

Sergey Volkov
Sergey Volkov ARCV
Japońskie imię セルゲイ・ボルコフ
Romanizacja imienia Serugei Borukofu
Alternatywne imiona Duelist Crusher
Płeć M
Debiut Yu-Gi-Oh! ARC-V - odcinek 64
Talia Thorn Prisoner

Sergey Volkov to postać z Yu-Gi-Oh! ARC-V. Znany i niebezpieczny przestępca, obecnie pracuje dla Rogera. Jest znany pod pseudonimem "Duelist Crusher" (Zgniatacz Pojedynkowiczów).

CharakterystykaEdytuj

Sergey jest bardzo wysoki i ubrany w zielony kombinezon z zielonymi i fioletowymi elementami. Jego ciało jest naznaczone wieloma tatuażami przestępczymi. Jego lewe oko ma zdolność świecenia na czerwono.

BiografiaEdytuj

Sergey był niebezpiecznym przestępcą, który zaatakował wielu pojedynkowiczów w czasie swojej aktywności, zyskując sobie pseudonim "Duelist Crusher". Poszukiwany żywy lub martwy, ostatecznie został złapany przez wspólną akcję dwudziestu funkcjonariuszy Security. W zakładzie karnym, Sergey brutalnie poturbował swoich współwięźniów, ostatecznie trafiając do podziemia. Na miejscu, Sergey pokonał pięćdziesięciu przeciwników, po czym Gallager bezpośrednio skontaktował się z Rogerem. Przywódca Security nakazał odesłać mu Sergeya i przestępca od tego czasu pracuje dla niego. Sergey bierze udział w Friendship Cup i jego pierwszym przeciwnikiem w turnieju był Damon Lopez. Chociaż zdawał się przegrywać, ostatecznie wygrał w niewiadomy sposób, szokując całą widownię. Jego kolejny mecz będzie przeciwko Yuzu Hiragi.

TaliaEdytuj

Sergey używa potworów "Thorn Prisoner".