FANDOM

Scarm, Malebranche of the Burning Abyss
Scarm Malebranche of the Burning Abyss DUEA
Japońskie imię 彼岸の悪鬼 スカラマリオン
Kana ひがんのあっき スカラマリオン
Romaji Higan no Akki Sukaramarion
Polskie tłumaczenie ang. Scarm, Malebranche Płonącej Otchłani
jap. Scaramallion, Malebranche Zaświatów
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 800/2000
Kod 84764038
Archetyp/seria Burning Abyss
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Scarm, Malebranche of the Burning Abyss (jap. 彼岸の悪鬼 スカラマリオン Higan no Akki Sukaramarion) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If you control a monster that is not a "Burning Abyss" monster, destroy this card. You can only use 1 of the following effects of "Scarm, Malebranche of the Burning Abyss" per turn, and only once that turn.
● If you control no Spell/Trap Cards: You can Special Summon this card from your hand.
● During the End Phase, if this card was sent to the Graveyard this turn: You can add 1 Level 3 DARK Fiend-Type monster from your Deck to your hand, except "Scarm, Malebranche of the Burning Abyss".

Tłumaczenie Edytuj

Gdy kontrolujesz potwora innego niż "Burning Abyss", zniszcz tę kartę. Możesz użyć 1 z efektów "Scarm, Malebranche of the Burning Abyss" na turę i tylko raz podczas tej tury.
● Jeśli nie kontrolujesz żadnych kart zaklęć/pułapek: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki.
● Podczas fazy końcowej, gdy ta karta została wysłana na cmentarzysko podczas tej tury: dodaj do ręki 1 MROCZNEGO potwora typu Fiend na poziomie 3 ze swojej talii, oprócz "Scarm, Malebranche of the Burning Abyss".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór bazuje na Scarmiglione, członku "Malebranche" (dosł. Złe Szpony), grupy 12 demonów z Boskiej Komedii Dantego.

Status Edytuj